هاست پرسرعت
بازی

سونی عرضۀ 30 میلیون PS5 در سال 2023 را هدف قرار داده است

سونی عرضۀ 30 میلیون PS5 در سال 2023 را هدف قرار داده است

شایعه شده است که مدل جدید PS5 با درایو دیسک جداشدنی، بخش اعظم فروش این کنسول را به همراه خواهد داشت و تا سپتامبر 2023 عرضه خواهد شد.

سونی در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی را برای بهبود وضعیت تولید پلی استیشن 5 در سراسر جهان انجام داده است و به‌نظر می‌رسد که به قول خود وفادار مانده است. این شرکت در نظر دارد که در سال مالی آینده، تولیدات خود را افزایش داده و سال بزرگی را تجربه کند. این ادعا، طبق گزارشی است که توسط تام هندرسون (Tom Henderson) در Insider-Gaming منتشر شد، جایی که او ادعا می‌کند سونی قصد دارد 30 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 را در سال مالی 2023 که از آوریل شروع می‌شود، عرضه کند. این مقدار بسیار بیشتر از محموله‌هایی است که حتی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در یک سال مالی به خود دیده‌اند.

تبلیغات

در گزارش اخیر، هندرسون اظهار داشت که سونی در حال کار روی یک مدل جدید پلی استیشن 5 با درایو دیسک جداشدنی است. او اکنون می‌نویسد که انتظار دارد این مدل جدید، بیشترین فروش را برای دوره فوق الذکر به ارمغان بیاورد. این شرکت انتظار دارد در سال مالی آینده، 30.5 میلیون واحد از این کنسول را بفروشد که تنها 12 میلیون واحد آن مربوط به مدل‌های فعلی پلی استیشن 5 است.

به گفته هندرسون، تولید مدل جدید کنسول از آوریل 2023 آغاز خواهد شد و در حال حاضر برای عرضه در سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا ساخت مدل‌های فعلی پلی استیشن 5 تا تعطیلات 2023 کاملا متوقف می‌شود و سونی به دنبال کاهش هزینه‌های تولید است. سونی تا 30 ژوئن 2022، 21.7 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 را در سراسر جهان ارسال کرده است.

DARKSIRENarman❤GOD OF WAR❤vahid gamerگیمر غمگینگیمری عادیMax22S.mMsadeq361Mohsenj74BlackCityEllie TerminatorMr.BadGuyO2A,shMaster Chief?riddler؟Invisible bearded usermahdi12345Dota2more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا