هاست پرسرعت
خودرو

سوپر شاسی‌بلند ۱۲۵۰ اسب بخار با الهام از اوروس، محصول بعدی زینگر

سوپر شاسی‌بلند ۱۲۵۰ اسب بخار با الهام از اوروس، محصول بعدی زینگر

دومین محصول زینگر سوپر شاسی‌بلندی با الهام از لامبورگینی اوروس خواهد بود که از همان قوای محرکهٔ V8 هیبریدی هایپرکار ۲۱C استفاده می‌کند.

زینگر سال گذشته کانسپتی بنام هایپر GT را تحت عنوان قوی‌ترین گرند تورر تولیدی تاریخ معرفی کرد. این یک کوپهٔ دودر چهارنفره با پیشرانهٔ ۲.۸۸ لیتری V8 توئین توربوی هیبریدی بود که ۱۲۵۰ اسب بخار قدرت داشت. حال اما مشخص شده است که محصول بعدی زینگر نه این گرند تورر بلکه یک سوپر شاسی‌بلند با الهام از لامبورگینی اوروس خواهد بود. این موضوع را «کوین زینگر» در مصاحبه با اتوکار گفته است:

دو مدل خودرو در دست توسعه داریم و بنابراین محصول بعدی ما می‌تواند هایپر GT باشد یا نباشد. ما خودروی دیگری داریم که هم‌اکنون در حال بررسی دقیق آن هستیم.

سوپر شاسی‌بلند ۱۲۵۰ اسب بخار با الهام از اوروس، محصول بعدی زینگر

انتظار می‌رود شاسی‌بلند زینگر به همان قوای محرکهٔ هایپرکار ۲۱C مجهز شود که ۱۲۵۰ اسب بخار قدرت دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد این خودرو منتشر نشده است اما زینگر قبلاً گفته بود:

ما از زبان طراحی ۲۱C استفاده می‌کنیم و بنابراین، مردم آن را به‌عنوان خودرویی از زینگر خواهند شناخت

علاوه بر این، شاسی‌بلند زینگر می‌تواند برخی ویژگی‌های ۲۱C مثل درهای گالوینگ، دوربین بجای آینه‌های جانبی و رینگ‌های چاپ سه‌بعدی را هم قرض بگیرد. به گفتهٔ زینگر، به‌منظور کاهش هزینه‌های تولید، شاسی‌بلند این شرکت فقط به‌صورت فرمان چپ ساخته خواهد شد. از این خودرو مثل هایپر GT، فقط ۱۰۰۰ دستگاه در لس‌آنجلس ساخته خواهد شد و قیمت گرانی بین ۷۵۰ هزار تا یک میلیون دلار خواهد داشت.

سوپر شاسی‌بلند ۱۲۵۰ اسب بخار با الهام از اوروس، محصول بعدی زینگر

زینگر فعلاً قصد ندارد به سمت قوای محرکهٔ تمام الکتریکی حرکت کند زیرا به گفتهٔ کوین زینگر، در حال حاضر تکنولوژی مناسب برای ساخت خودرویی الکتریکی به سبک زینگر وجود ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا