هاست پرسرعت
بازی

سگا: بازی Sonic Frontiers تأخیر نخواهد خورد

سگا: بازی Sonic Frontiers تأخیر نخواهد خورد

شرکت سگا (Sega)، در طی پرسش و پاسخ کنفرانس خبری‌ای، بار دیگر تأکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای تأخیر در تاریخ عرضۀ Sonic Frontiers ندارد.

از آقای کویچی فوکازاوا (Koichi Fukazawa) و ماکوتو تاکاهاشی (Makoto Takahashi) که به‌ترتیب در نقش مدیر ارشد و مدیر Sega Sammy قرار دارند، دربارۀ برنامه سگا برای تعویق بازی Sonic Frontiers پرسیدند که این پاسخ داده شد:

در حال حاضر به تأخیر در تاریخ عرضۀ این بازی فکر نمی‌کنیم. در راستای ارتباط با کاربران، قصد داریم تا بخش‌هایی را که امکان دارد، دربازۀ زمانی توسعه منعکس و با کاربران ایجاد همدلی کنیم. آی‌پی Sonic، عنوان حیاتی است که تا آیندۀ دور به فروش آن خواهیم پرداخت و در سال مالی آینده، آن را تقویت خواهیم کرد.

تبلیغات

این غول بازی‌سازی ژاپنی، در گذشته گفته است که «انتظارات بالایی از بازی Sonic Frontiers دارد» و توقع دارند که موفقیت فیلم Sonic the Hedgehog 2 در فروش این بازی، موثر واقع شود.

بازی Sonic Frontiers در تعطیلات 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی در افتتاحیۀ گیمزکام 2022 حضور خواهد داشت، پس به‌زودی اخبار جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

Jin sakaimeysambامیر گیمرvitto corleonePorfosorAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا