هاست پرسرعت
بازی

سگ نسخه‌ی اصلی Resident Evil 4 در بازسازی آن مرده است

سگ نسخه‌ی اصلی Resident Evil 4 در بازسازی آن مرده است

با توجه به ویدیویی که رسانه‌ی IGN منتشر کرده است، به نظر می‌رسد سگی که در نسخه‌ی اصلی وجود داشته است، در Resident Evil 4 Remake سرنوشت متفاوتی دارد.

بازی Resident Evil 4 پر است از لحظاتی که اگر آن را تجربه کرده باشید، تا مدت‌ها در خاطرتان خواهد ماند. نخستین مواجهه با Ganado، گیر افتادن در کلبه در حالی که گروه بزرگی از دشمنان به سمتتان حمله‌ور شده‌اند و مقابله با Oven Man از این دست لحظات هستند. به نظر می‌رسید که بازسازی Resident Evil 4 تا حد زیادی به نسخه‌ی اصلی وفادار باشد، اما اکنون گمان می‌رود که یکی از صحنه‌های به‌یادماندنی این بازی در بازسازی آن دچار تغییر شده است.

اگر این عنوان را تجربه کرده باشید، احتمالاً به یاد دارید که در اوایل بازی، لئون (Leon) سگی را سر راه خود می‌بیند که در تله افتاده است. بازیکن قادر است این سگ را از تله نجات دهد. نکته‌ی جالب آنجا است که اگر این کار را انجام دهید، این سگ در مبارزه با باس‌فایت El Gigante به کمکتان می‌آید و حواس او را به خود مشغول می‌کند تا شما برای شلیک تیرهای بیش‌تر، فرصت داشته باشید.

تبلیغات

اکنون اما، داستان متفاوتی در نسخه‌ی بازسازی‌شده رقم می‌خورد و بازیکن هنگامی با این سگ مواجه می‌شود که دیگر کار از کار گذشته است. رسانه‌ی IGN ویدویی منتشر کرده است که جسد این سگ را نمایش می‌دهد.

دانلود

کاربران بسیاری در توییتر از این موضوع ناراضی‌اند و علی رغم آنکه به وجود خشونت و میزان آن در عناوین سبک ترس و بقایی چون Resident Evil آگاه هستند، این تصمیم کپکام (Capcom) را زیاده‌روی می‌دانند. از سوی دیگر نیز یوتیوبری به نام TheSphereHunter این خبر را کذب خوانده است.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

Rezag1Playstation x Bungievahid gamerیوهانStar1981EA GAMERInvisible bearded usermahdi12345DARKSIRENAliOda nobunagamatrix4221489🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉77محمدرضا نوروزیAmir abdoliM.MTREZAGAMERKratosهالک ایرانیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا