هاست پرسرعت
بازی

سیاره Koboh در ویدیو جدید گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor

سیاره Koboh در ویدیو جدید گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor

تریلر جدید بازی Star Wars Jedi: Survivor پخش شد. همان‌طور که شما همراهان گرامی gsxr احتمالا از آن مطلع هستید، این دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در ابتدا قرار بود طی ماه اسفند سال جاری عرضه شود. بااین‌حال سازندگان اثر در روز‌های گذشته اعلام کردند که این ویدیوگیم موردانتظار تأخیر خورده است. استودیو Respawn Entertainment و شرکت الکترونیک آرتز قصد دارند در فاصله‌ی زمانی باقی‌مانده تا روز عرضه‌ی رسمی، اطلاعات زیادی از ساخته‌ی جدید خود را در دسترس علاقه‌مندها قرار بدهند.

بخش زیادی از این کار به واسطه‌ی پوشش خبری یک‌ماهه‌ی وبسایت IGN از بازی Star Wars Jedi: Survivor انجام خواهد شد. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، یک تریلر گیم‌پلی از استار وارز جدای: سروایور پخش شده است. شما عزیزان در ادامه‌ می‌توانید ویدیو‌ منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو ۹ دقیقه‌ای ما بیشتر با حال‌و‌هوای ساخته‌ی جدید ریسپاون آشنا می‌شویم و قدم به سیاره Koboh می‌گذاریم. این سیاره توسط سازندگان اثر در دنیای جنگ ستارگان و برای این بازی طراحی شده است. کل، پروتوگانیست بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در ساعات اولیه‌ی پیشبرد قصه‌ی اثر جدید، برای انجام یک مأموریت مخفی روی سیاره نام‌برده‌شده فرود می‌آید و با همراهی BD (ربات همراه او) به‌دنبال راهی برای تعمیر Mantis است.

درکنار نمایش مکان‌های مختلف سیاره خاکی Koboh، بخش زیادی از مبارزات این اثر موردانتظار را به تماشا می‌نشینیم. از طرف دیگر نیز ما شاهد نمایش حرکات جدید Cal Kestis و مکانیزم‌های پیمایش جدید پیاده‌شده در بازی مثل استفاده از ابزار قلاب هستیم. همچنین ویدیو پخش‌شده از جانب رسانه IGN، حالت‌های مختلف لایت سیبر در بازی Star Wars Jedi: Survivor را نمایش می‌دهد که کاربرها می‌توانند در طول مبارزات، بین آن‌ها سوییچ کنند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۸ آوریل سال جاری میلادی (۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه قبلی این سری بازی را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از دنباله‌ی آن دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا