هاست پرسرعت
بازی

سی‌دی پراجکت: پروژۀ Hadar نیز در ژانر نقش آفرینی خواهد بود

سی‌دی پراجکت: پروژۀ Hadar نیز در ژانر نقش آفرینی خواهد بود

سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تأیید کرده است که اولین آی‌پی اوریجینال این توسعه‌دهنده با اسم رمز “Hadar” نیز یک مجموعۀ نقش آفرینی خواهد بود.

این شرکت لهستانی در سه‌شنبه همین هفته اعلام کرد که برای اولین بار در تاریخ 30 سالۀ خود، قرار است یک جهان کاملاً تازه را از پایه خلق کند.

در حالی که آی‌پی جدید جدای از عناوین دیگری چون Witcher و Cyberpunk خواهد بود، برای طرفداران غافلگیرکننده نیست که مجموعۀ جدید سی‌دی پراجکت هم در دستۀ آثار نقش آفرینی قرار خواهد گرفت.

در جلسۀ مالی اخیر سی‌دی پراجکت، از این توسعه‌دهنده دربارۀ زمان آغاز مرحلۀ پیش‌تولید بازی جدید و ژانر نقش آفرینی آن سوال شد. آقای مایکل نوواکوفسکی (Michał Nowakowski)، نائب رئیس بخش توسعه‌ی کسب و کار شرکت سی‌دی پراجکت، در همین راستا گفت:

نمی‌توانیم جزئیات دقیقی از زمان شروع پیش‌تولید این عنوان به اشتراک بگذاریم.

ما هنوز در فاز بنا کردن فضای بازی هستیم و تیم اصلی در حال کار روی همین موضوع درگیر‌کننده است.

تبلیغات

آقای نوواکوفسکی در ادامه گفت:

اگرچه، زمانی که صحبت از ژانر بازی می‌شود، ما بازی‌های به‌خصوصی را می‌سازیم و فکر می‌کنم دور از ذهن نیست که بخواهیم ساخت بازی‌ها را با همین ژانر (نقش آفرینی) پیش ببریم، پس می‌دانید که باید انتظار چه بازی‌ای را داشته باشید.

همچنین، نوواکوفسکی در اظهاریه ابتدایی خود گفت که سی‌دی پراجکت چند سال پیش بررسی این ایده را شروع کرده بود.

کارهای مفهومی مراحل اولیه در سال 2021 آغاز شد و برای اولین بار در تاریخ استودیوی ما، یک آی‌پی از ابتدا تا انتها در سی‌دی پراجکت پی‌ریزی خواهد شد. درک این موضوع حائز اهمیت است که ما هنوز مشغول مفاهیم اولیه و شالودۀ این فرنچایز جدید هستیم.

سی‌دی پراجکت اسم رمز آی‌پی جدیدش را در گزارش استراتژی اخیر خود اعلام کرد و گفت که این کمپانی در حال حاضر بیش از 1200 کارمند دارد؛ و در ادامۀ راه از سه فرنچایز پشتیبانی خواهد کرد.

استودیوی مذکور فاش کرد که علاوه بر این آی‌پی اوریجینال، توسعۀ دنبالۀ بازی Cyberpunk 2077 با اسم رمز “Project Orion”، سه‌گانۀ جدید Witcher و اسپین‌آف‌های آن در دستور کار قرار دارند.

امینMohsenj74Mehran.BaTUPACmahdi12345Ezio Auditore da FirenzeEllie Terminatorتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)🇮🇷HULK🇮🇷farshadx

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا