هاست پرسرعت
بازی

سیستم مورد نیاز A Plague Tale: Requiem مشخص شد

سیستم مورد نیاز A Plague Tale: Requiem مشخص شد

دقایقی پیش، استودیوی Asobo سیستم مورد نیاز بازی A Plague Tale: Requiem را اعلام کرد. به نظر می‌رسد که با اثری بهینه طرف هستیم.

بازی A Plague Tale: Requiem قصد دارد با روش‌های متنوع برای سلاخی دشمنان، خود را از اثر قبلی متمایز کند. به لطف مبارزات نزدیک و نبردهای از راه دور به وسیلۀ کراس بو (Crossbow)، شاهد تنوع در سیستم مبارزه خواهیم بود. کیمیاگری نیز یکی دیگر از راه‌های غلبه بر موانع سر راه است که از طریق این تریلر می‌توانید جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید.

شما در تصویر زیر حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی را مشاهده می‌کنید:

تبلیغات
سیستم مورد نیاز A Plague Tale: Requiem مشخص شد

مدتی پیش، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی PLAY، طراح ارشد مراحل بازی A Plague Tale: Requiem، کوین پینسن(Kevin Pinson)، تایید کرد که مدت زمان بازی A Plague Tale: Requiem بین 15 تا 18 ساعت خواهد بود. این در حالی است که نسخۀ قبلی در 9 الی 10 ساعت به پایان می‌رسد. بنابراین، می‌توان گفت با ماجراجویی بسیار طولانی‌تری طرف هستیم که در بهترین حالت دو برابر اثر قبلی به طول می‌انجامد.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ (۱۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ (از طریق فضای ابری) و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

DARKSIRENmohsen62BehzaaadCarddragonPaprikamahdi12345Mehran.Ba????Mr.BadGuyجیم رایان هستم یک حقیر واقعی (خرید اکتیوژن باید لغو بشه}IX.MEHDIEzio Auditore da FirenzePorfosorامیر حسینعلیMohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا