سیستم مورد نیاز Ghostrunner 2 برای PC مشخص شد

سیستم مورد نیاز Ghostrunner 2 برای PC مشخص شد

Ghostrunner 2 دنباله‌ای برای یکی از موفقیت‌های غیر منتظره چند سال اخیر جهان گیمینگ است. حال سیستم مورد نیاز این بازی برای PC مشخص شده است.

Ghostrunner 2 چند ماه دیگر برای PC و کنسول‌های نسل نهمی عرضه می‌شود و بالاخره تاریخ عرضه دقیق بازی هم مشخص شده است. نسخه PC بازی قرار است روی هر دو فروشگاه Steam و Epic Games منتشر شود و حالا اطلاعات بیشتری در مورد جنبه فنی این اثر سایبرپانک هم در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید سیستم مورد نیاز بازی Ghostrunner 2 را مشاهده کنید:

سیستم عامل ویندوز ۱۰ – ۶۴ بیت ویندوز ۱۱ – ۶۴ بیت
پردازنده Intel Core i5-4590 یا AMD FX-8350 intel core i9-9900k یا AMD Ryzen 5 5600X
حافظه ۸ گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت رم
گرافیک GeForce GTX 960 (4096 MB) یا Radeon RX 480 (8192 MB) GeForce RTX 2070 Super (8192 MB) یا Radeon RX 6800 XT (16384 MB)
DirectX نسخه ۱۱ نسخه ۱۲
فضای ذخیره‌سازی ۶۵ گیگابایت فضای خالی ۶۵ گیگابایت فضای خالی

در توضیحات صفحه Steam بازی آمده که سیستم مورد نیاز بازی ممکن است تغییر کند. با این حال فعلا توسعه‌دهندگان بازی اطلاعاتی را در مورد نرخ فریم یا وضوح تصویر هدف به اشتراک نگذاشته‌اند. احتمالا با نزدیک شدن به عرضه بازی جزئیات بیشتری در این مورد در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال تجربه بازی با تنظیمات بالا هستید به چیزی معادل یک RTX 2070 Super و یک AMD Ryzen 5 5600X نیاز خواهید داشت.

با توجه به وضعیت بازی‌های مدرن، این نیازمندی‌ها چندان سنگین نیستند و معقول به نظر می‌رسند. خصوصا اگر به تجربه بازی با تنظیمات پایین‌تر راضی باشید. بازی اول از فناوری‌هایی مثل DLSS و FSR هم استفاده می‌کرد و احتمالا در Ghostrunner 2 هم شاهد حضور این ویژگی‌ها خواهیم بود.

بازی Ghostrunner 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۴ آبان ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل