هاست پرسرعت
بازی

شاهد تریلر جدید Thor: Love and Thunder باشید

شاهد تریلر جدید Thor: Love and Thunder باشید

تریلر تازه‌ای از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده که می‌توانیم نگاهی به ثور چاق پس از فیلم Avengers: Endgame داشته باشیم.

اثر بعدی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، فیلم مورد انتظار Thor: Love and Thunder خواهد بود که روایت‌گر ماجراجویی‌های جدید ثور و محافظین کهکشان پس از وقایع Avengers: Endgame می‌باشد. جایی که آن‌ها باید با منحصر به فردترین شخصیت شرور MCU به نام گور، قصاب خدایان به مبارزه بپردازند. نبردی که برای نخستین‌بار جین فاستر در قامت مایتی ثور نیز به آن ملحق خواهد شد.

یکی از موارد جالبی که در آخرین فیلم انتقام‌جویان مشاهده کردیم، تغییر ظاهر شخصیت ثور بود که به خاطر شرایط پیش آمده دچار افسردگی و چاقی شده بود. مسئله‌ای که طرفداران مارول خواهان پرداخت به تغییر وضعیت شخصیت او هستند و در تازه‌ترین تیزر از این فیلم که توسط تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردانی شده است، می‌توانیم شاهد صحنه‌ای از ظاهر متفاوت ثور باشیم.

همچنین در پایان این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید، شاهد رویارویی ثور با هنرنمایی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و کریستین بیل (Christian Bale) نیز هستیم. نبردی که نتیجه آن می‌تواند تاثیر بزرگی بر آینده دنیای سینمایی مارول و شخصیت‌هایش داشته باشد.

کیفیت 1080
کیفیت 720

از دیگر بازیگران این پروژه سینمایی MCU می‌توان به تسا تامپسون (Tessa Thompson)، ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، کریس پرت (Chris Pratt)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، کارن گیلان (Karen Gillan) و راسل کرو (Russell Crowe) اشاره کرد.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ 13 ژوئیه (22 تیر) در نظر گرفته شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

meysambطنز پردازA personLittle∞God

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا