هاست پرسرعت
بازی

شاونی اسمیت به دنبال حضور در فیلم Saw 10 است

شاونی اسمیت به دنبال حضور در فیلم Saw 10 است

شاونی اسمیت که در فیلم‌های قبلی Saw حضور داشته به دنبال آن است تا در فیلم Saw 10 نیز حضور داشته باشد.

مجموعه فیلم‌های اره (Saw) در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی توانستند نه تنها در ژانر ترسناک بلکه روی فرهنگ عامیانه نیز تاثیرگذار باشند و از جمله محبوب‌ترین فیلم‌های ترسناک آن دوران به شمار می‌روند که توجه بیننده‌های بسیاری را به خود جلب کردند.

تولید فیلم اره ۱۰ (Saw 10) در جریان است و بنابر گزارش‌ها چهره‌های آشنایی از فیلم‌های قبلی قرار است در آن حضور داشته باشند و به تازگی نیز آشکار شده که شاونی اسمیت در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است.

قبلا نیز اعلام شده که در فیلم «اره ۱۰» توبین بل قرار است بار دیگر نقشش به عنوان قاتل جیگساو را بازآفرینی کند. از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به سینوو ماکودی لوند، استیون برند و مایکل بیچ اشاره کرد.

تبلیغات

با اینکه شاونی اسمیت به دنبال حضور در فیلم «اره ۱۰» است اما کمپانی لاینزگیت حضور او در این فیلم را به صورت رسمی تایید نکرده است. با این حال، حضور این بازیگر در این فیلم تازه دور انتظار به نظر نمی‎‌رسد.

سکان کارگردانی فیلم «اره ۱۰» را کوین گرویتر در دست دارد که قبلا سکان کارگردانی دو فیلم و تدوین پنج فیلم از این فرنچایز را برعهده داشته بود. فیلم «اره ۱۰» برای اکران در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

DARKSIRENA,,shFernando(captain of hell)Artin_Gamear

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا