هاست پرسرعت
خودرو

شایع‌ترین مشکلات وانت پیکاپ شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ از زبان مالکان

شایع‌ترین مشکلات وانت پیکاپ شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ از زبان مالکان

شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ با لقب ضربان قلب آمریکا شناخته می‌شود اما این خودرو هم همانند هر خودروی دیگری بی‌عیب و نقص نیست و در ادامه می‌خواهیم زبان گویای برخی مالکان این وانت پیکاپ محبوب باشیم.

سال‌های سال است که خریداران وانت‌های شورولت به سیلورادو ۱۵۰۰ اعتماد کامل دارند زیرا وظایف خود در بخش‌هایی همچون کشاورزی، صنعت، راه و ساختمان و… را به خوبی انجام می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم به برخی نکات جالب درباره مشکلات این وانت اشاره کنیم پس با ما همراه باشید. وب‌سایت RepairPal داده‌های مربوط به شایع‌ترین مشکلات مالکان درباره برخی خودروها و هزینه‌های مربوط به رفع این مشکلات را جمع‌آوری می‌کند. شایع‌ترین مشکلات وانت پیکاپ شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ که مالکان گزارش کرده‌اند به شرح زیر است:

احتمال خرابی سوئیچ حسگر/انتخاب‌گر موقعیت جعبه انتقال سیستم چهار چرخ محرک

احتمال خرابی فعال‌کننده‌های حالت درب بخاری و کولر

خرابی حسگر نشان دهنده میزان سوخت در باک

خوشبختانه هیچ‌یک از این مشکلات به بخش قوای محرکه مربوط نیستند اما اگر در شرایط آب و هوایی نامساعدی باشید و سیستم چهار چرخ محرک خودرو ناگهان از کار بیفتد احتمالاً وضعیت خوبی را تجربه نخواهید کرد. البته باید خاطرنشان ساخت شایع‌ترین مشکلات سیلورادو ۱۵۰۰ در مقایسه با دیگر وانت‌ها و رقبا خیلی جدی نیستند. برای اینکه بدانیم این وانت پیکاپ محبوب از نظر قابلیت اطمینان چه امتیازی کسب می‌کند باید سری به گزارش US News بزنیم. متخصصان این وب‌سایت تمامی خودروها را رتبه‌بندی می‌کنند و لیست کاملی از ده وانت پیکاپ برتر با امتیازهای قابلیت اطمینان را در دسترس افراد قرار می‌دهند. در ادامه این وانت‌های مدل ۲۰۲۲ را به ترتیب بهترین به بدترین رتبه‌بندی کرده‌ایم:

  • تویوتا توندرا
  • رم ۱۵۰۰
  • نیسان تایتان
  • جیپ گلادیاتور
  • فورد رنجر
  • جی ام سی سیرا ۱۵۰۰
  • شورولت سیلورادو ۱۵۰۰
  • شورولت کلرادو
  • تویوتا تاکوما
  • جی ام سی کانیون
  • هوندا ریجلاین
  • فورد F-150

همان‌طور که مشاهده می‌کنید وانت پیکاپ فول سایز شورولت در میانه‌های جدول قابلیت اطمینان US News قرار گرفته است. علیرغم مشکلات شایعی که این خودرو دارد، سیلورادو ۱۵۰۰ از قابلیت اطمینان بالا در کارکردهای حدود ۵۰۰ هزار کیلومتر برخوردار بوده و مدل‌هایی که بالاترین امتیاز اطمینان را به دست آورده‌اند مدل‌های سال ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ هستند. با رعایت سرویس‌های دوره‌ای و کارکرد مناسب، این خودرو می‌تواند حداقل ۲۰ سال یا بیشتر و بدون دردسر کار کند.

جدیدترین نسخه شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ طیف کاملی از پیشرانه‌ها و تجهیزات را در دسترس خریداران قرار می‌دهد. علاوه بر پیشرانه‌های زیاد و متنوع شما می‌توانید کابین‌های مختلف، محفظه بار با طول گوناگون و تجهیزات گسترده را سفارش دهید. این وانت پیکاپ آمریکایی از نسخه پایه کاری تا مدل فول و لوکس‌ های کانتری را شامل می‌شود و در این بین می‌توانید سایر نسخه‌ها را نیز بنا به نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید. اگر به دنبال یک وانت پیکاپ فول سایز باشید شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ می‌تواند جزو گزینه‌های مطلوب باشد. شاید این خودرو بهترین گزینه کلاس خود نباشد اما قطعاً ارزش بررسی را خواهد داشت. اگر خواهان وانتی مطمئن‌تر از سیلورادو باشید می‌توانید رم ۱۵۰۰، جی ام سی سیرا ۱۵۰۰، نیسان تایتان و تویوتا توندرا را بررسی کنید. البته هیچ‌کدام از این خودروها “ضربان قلب آمریکا” نامیده نمی‌شوند…

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا