هاست پرسرعت
بازی

شایعه: آیا Valve برای رونمایی از یک بازی جدید آماده می‌شود؟

شایعه: آیا Valve برای رونمایی از یک بازی جدید آماده می‌شود؟

انتشار یک لیست تازه در پایگاه اطلاعاتی استیم (SteamDB) منجر به ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال معرفی یک بازی جدید از سوی شرکت ولو (Valve) گردیده است.

تبلیغات

شرکت پرآوازه‌ی ولو امروزه بیشتر به فروشگاه دیجیتالی خود یعنی استیم و همچنین سخت‌افزار SteamDeck مشهور است. اما این شرکت سابقه‌ی توسعه‌ی سری بازی‌های مشهور Conunter-Strike، Half-Life، Portal و Left 4 Dead را در کارنامه‌ی خود دارد. حال طبق اطلاعات جدید به دست آمده، ممکن است شرکت مذکور در آینده‌ای نزدیک از عنوانی جدید رونمایی کند.

اخیرا یک فایل کانفیگ جدید به نام Valve Event Upload در دیتابیس استیم اضافه شده است. هیچ‌گونه اطلاعات دیگری در وجود ندارد که بیشتری را به مخاطبان ارائه دهد، اما برخی از گزارش‌ها بیان می‌کنند که تنها ولو توانایی ایجاد یک فایل کانفیگ را دارد. از طرف دیگر، فایل‌های کانفیگ گذشته با عرضه‌های بزرگ‌تر شرکت ولو، مانند بازی‌ها و سخت‌افزار، مرتبط هستند.

این موضوع طرفداران را به این فکر واداشته که ممکن است به‌زودی یک بازی جدید از سوی شرکت ولو معرفی گردد. شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص ولو وجود دارد، زیرا این شرکت آی‌پی‌های محبوبی را در اختیار دارد. به هر حال، یکی از شایعات همیشگی سال‌های اخیر شرکت ولو در خصوص Half-Life 3 بوده است. اگرچه فایل کانفیگ جدید نشان نمی‌دهد که این بازی احتمالی جدید به کدام‌یک از فرنچایزهای شرکت ولو مرتبط خواهد بود.

حتی ممکن است یک فایل جدید اضافه شده ارتباطی به معرفی یک بازی نداشته باشد. به هر حال این موضوع باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده است، اما باید منتظر اعلامیه رسمی ولو در این باره باشیم. بدون شک لیک‌های احتمالی زیادی وجود خواهد داشت تا به برنامه‌های آینده این شرکت اشاره داشته باشند. البته ممکن است این لیک‌ها به مانند شایعات، اطلاعات نادرست و جعلی را ارائه دهند.

تبلیغات
کاکاسنگی@alistarEzio Auditore da Firenzevitto corleone...Eternal...????mahdi12345Lone wolfWotanAmir :))شرکJavadموز سخنگوامیر حسینهادی صفاییmasoud pc gamer🤘Mohsenj74کسانی که در خط اسپنسر نیستن ....Parham_ShAmir NASROLAHPOR (Fernando)more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا