هاست پرسرعت
بازی

شایعه: اطلاعات جدیدی از Velvet Veil انحصاری فرام سافتور برای PS5 منتشر شد

شایعه: اطلاعات جدیدی از Velvet Veil انحصاری فرام سافتور برای PS5 منتشر شد

مدتی پیش، منبعی فاش کرده بود که استودیوی فرام سافتور (From Software) روی پروژه‌ای به نام Velvet Veil که در انحصار PS5 قرار دارد، کار می‌کند. حالا این شخص بازگشته تا جزئیات جدیدی را به اشتراک بگذارد.

منبعی به نام PurpuraViolenna، در سال گذشته به پروژۀ Velvet Veil اشاره داشت، اما برخی منابع معتبرتر مثل لنس مک‌دونالد، ادعاهای وی را رد کردند. وی حالا بازگشته و اطلاعات بیشتری را منتشر کرده است.

تبلیغات
  • Velvet Veil توسط میازاکی کارگردانی می‌شود.
  • در انحصار پلی استیشن 5 قرار دارد.
  • بازی دنبالۀ معنوی Bloodborne خواهد بود. به عبارت دیگر، همان‌طور که Elden Ring دنبالۀ معنوی و تکاملی تمام عیار برای Dark Souls است، Velvet Veil نیز چنین حکمی را برای Bloodborne دارد.
  • از نظر گرافیک بصری بسیار بهتر از Elden Ring خواهد بود و اولین بازی نسل بعدی فرام سافتور محسوب می‌شود. مقیاس جهش گرافیکی به مانند پیشرفت از Dark Souls 2 به Bloodborne و Dark Souls 3 خواهد بود.
  • بخش چندنفره در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازی در اواخر قرن 19 یا اوایل قرن 20 در جهانی خیالی با معماری اروپایی روایت می‌شود.
  • بازی از نظر اتمسفر به تاریکی Blooborne نیست.
  • احتمالاً برای عرضه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است (پیش از این تصور منبع بر این بود که Velvet Veil در تابستان 2022 معرفی، و در سال 2023، قبل از Armored Core منتشر خواهد شد؛ اما این تصوری اشتباه بوده و قضیه برعکس است؛ در حال حاضر باید منتظر Armored Core باشیم.)
  • در دنیای بازی، Velvet Veil یک شیء یا پدیده است که باعث می‌شود برخی «چیزها» از دید مردم پنهان بمانند. Velvet Veil توسط موجودات/مردمان قدرتمند کنترل می‌شود.

به خاطر داشته باشید که احتمال نادرست بودن اطلاعات بالا وجود دارد و حقیقتاً افراد زیادی پشتیبان چنین جزئیاتی نیستند که البته دلیل اصلی آن احتمالاً لو نرفتن پروژه‌های فرام سافتور است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کنید فرام سافتور در حال توسعۀ دنبالۀ معنوی Bloodborne برای پلی استیشن است؟

❤GOD OF WAR❤77Bahramsonyvahid gamerPlaystation TO2DARKSIRENshinji mikamiمیام رو خطتJin sakaiAminPSPARASITE EVE 2abyss8walkermahdi12345Invisible bearded userبهزاد سالمیA,shKurosTlou part 2 game of the centuryHerfeiymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا