هاست پرسرعت
بازی

شایعه: امیلیا کلارک جایگزین امبر هرد در فیلم Aquaman 2 شد

شایعه: امیلیا کلارک جایگزین امبر هرد در فیلم Aquaman 2 شد

شایعات تازه حاکی از آن هستند که امیلیا کلارک قرار است جایگزین امبر هرد در فیلم Aquaman 2 شود.

فیلم آکوامن ۲ (Aquaman 2) تحت عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) در حال تولید است و اخیرا نیز اکران آن از اوایل سال ۲۰۲۳ به اواخر آن و ماه دسامبر موکول شده است.

این تغییر در تاریخ اکران فیلم ممکن است همراه با تغییرات قابل‌توجهی در فیلم نیز باشد. به تازگی شایعاتی مبنی بر حضور امیلیا کلارک (Emilia Clarke) در نقش ملکه مِرا به جای امبر هرد (Amber Heard) در این فیلم منتشر شده، شایعاتی که تازگی ندارند و سال‌ها است به گوش می‌رسند.

از زمان طلاق امبر هرد و جانی دپ (Johnny Depp) و همچنین کشمکش‌های پس از آن، بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی دی‌سی خواهان انتخاب بازیگر دیگری به جای امبر هرد برای نقش ملکه مرا بودند. حتی کمپین آنلاینی نیز به راه افتاد که در آن بیش از ۴/۶ میلیون نفر با ثبت امضاء خواستار حذف امبر هرد از فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» شدند.

تبلیغات

با اینکه در این مدت هیچ نشانه‌ای از اخراج امبر هرد از دنیای سینمایی دی‌سی دیده نمی‌شد اما شایعات تازه حاکی از آن هستند که بازیگر دیگری جایگزین او شده است. در جمع بازیگران فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» در گوگل، نام امیلیا کلارک به چشم می‌خورد و همین نیز این شایعات را شعله‌ورتر کرده است.

در ادامه نیز کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون توییتر از این تغییر استقبال کردند و امیلیا کلارک را انتخاب بسیار مناسبی برای نقش مرا در فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» دانستند. با اینکه هنوز هیچ خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده اما با توجه به تاخیر در اکران فیلم و همچنین فیلمبرداری دوباره بخش‌هایی از آن، احتمال حضور امیلیا کلارک یا بازیگر دیگری در این فیلم دور از انتظار نخواهد بود.

فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: movieweb

یوهانfaxaaref4477Mohamad4AFlochamiklovEllie TerminatorAMIR WAZOWSKI❤GOD OF WAR❤Hamid_Death Strandingامیر گیمرامیر حسینChris redfieldAlbertAhmad_TRتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)HASSAN_SHAHINEmperor Nima ShamsDARKSIRENErfan Teax Playsmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا