هاست پرسرعت
بازی

شایعه: اوپنهایمر طولانی‌ترین فیلم کریستوفر نولان است

شایعه: اوپنهایمر طولانی‌ترین فیلم کریستوفر نولان است

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون امکان دارد که اوپنهایمر به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان، بلندترین اثر این فیلم‌ساز بریتانیایی تا امروز باشد. در میان ۱۱ فیلم بلند قبلی نولان، اینتراستلار با مدت‌زمان ۱۶۹ دقیقه‌ای به‌عنوان طولانی‌ترین ساخته‌ی سینمایی وی شناخته می‌شود.

گزارش تازه ادعا می‌کند صحبت‌هایی راجع به مدت‌زمان طولانی فیلم Oppenheimer بین کارمندهای سینماهای آی‌مکس مطرح شده است؛ تا حدی که برخی از آن‌ها می‌گویند اوپنهایمر به صفحاتی تازه و بزرگ‌تر از حالت عادی برای قرارگیری نوارهای فیلم در سیستم پخش سالن‌های سینما احتیاج دارد. چرا که این اثر مطابق شایعه‌ی پخش‌شده بین آن‌ها حتی از فیلم Interstellar هم طولانی‌تر خواهد بود.

بودجه‌ی تولید Oppenheimer حدود ۱۰۰ میلیون دلار است و براساس گزارش‌های قبلی می‌دانیم که فیلمنامه‌ی نوشته‌شده توسط کریستوفر نولان برای این اثر، یک بازه‌ی زمانی ۴۵ساله را پوشش می‌دهد. باید صبر کرد و دید که تماشای فیلم اوپنهایمر حدود سه ساعت زمان می‌برد یا کمتر.

نولان در فیلم Oppenheimer

فیلم Oppenheimer داستان واقعی زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، پدر بمب هسته‌ای را به تصویر می‌کشد؛ فیزیکدان نظری و استاد دانشگاه برکلی که کیلین مورفی نقش او را در اثر جدید کارگردان فیلم Dunkirk بازی می‌کند. مت دیمون، فلورنس پیو، رابرت داونی جونیور و امیلی بلانت از جمله بازیگرهای دیگر این فیلم هستند.

فیلم اوپنهایمر در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران می‌شود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا