هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی‌های ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم مشخص شدند

شایعه: بازی‌های ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم مشخص شدند

ممکن است لیست بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 که در ماه جولای راهی سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم می‌شوند، توسط پوستری در ResetEra فاش شده باشد.

کاربری به نام BlackBate که در گذشته نیز افشاهایی داشته است، اشاره می‌کند که بازی‌های زیر در ماه جولای 2022 به این سرویس اضافه خواهند شد:

  • Stray (از قبل تایید شده بود)
  • Final Fantasy VII Remake Intergrade + Episode INTERmission
  • Assassin’s Creed IV: Black Flag
  • Assassin’s Creed Unity
  • Assassin’s Creed: Freedom Cry
  • Assassin’s Creed: The Ezio Collection
  • Saints Row IV: Re-Elected

BlackBate همچنین توضیح داد که این لیست تنها شامل بعضی از بازی‌های ماه جولای می‌شود و در تاریخ عرضه Stray یعنی 28 تیر 1401 (19 جولای 2022) به این سرویس اضافه خواهند شد. احتمال می‌رود که در چهارشنبه به صورت رسمی از این لیست رونمایی شود.

البته این اطلاعات از سوی یک منبع افشاگر مطمئن مانند Dealabs، نیست. اما با توجه سابقه نوشته‌های BlackBate می‌توان تا حدودی به آن اعتماد کرد. آن‌ها به درستی اطلاعاتی را از Death Stranding Director’s Cut به اشتراک گذاشتند. همچنین از رونمایی مجدد Skull and Bones خبر داشتند و اطلاعاتی را در مورد بسته‌الحاقی Microsoft Flight Simulator قبل از معرفی آن فاش کردند.

در صورت درستی این لیست، به نظر می‌رسد که اولین موج تا حد زیادی به برنامه Ubisoft+ Classics متکی باشد. این برنامه اخیرا به سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم اضافه شده است. اگرچه، افشاگر تایید کرد که این تنها بخشی از فهرست بازی‌های جولای خواهد بود و احتمال افزودن‌ عناوین بیشتر در ماه‌های آینده نیز وجود دارد. بدین ترتیب، تعداد بازی‌های پلی استیشن پلاس به طور قابل توجه‌ای افزایش خواهد یافت.

Jin sakaiLittle samulکاکاسنگیmohammad reza gamerعلیM.MTA,shKratosDARKSIRENInvisible bearded userSAMAN Ghost of SpartaMax22scorpionesEMPEROR NIMA SHAMSSquatlatex2meysambتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Mohsenj74(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪Albertmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا