هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی بعدی اینفینیتی وارد به Destiny شباهت دارد

شایعه: بازی بعدی اینفینیتی وارد به Destiny شباهت دارد

به گفته‌ی یکی از کاربران توییتر، استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در حال ساخت عنوانی در سبک تیراندازی اول‌شخص است که به بازی Destiny شباهت دارد.

در ماه ژوئن شایعه‌ای مبنی بر اینکه استودیوی اینفینیتی وارد برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌آزاد نیرو استخدام می‌کند، در سابردیت مجموعه‌ی Call of Duty منتشر شده بود. از آن زمان تاکنون شاهد تأیید یا تکذیب این شایعه نبوده‌ایم. اما حالا، یکی از کاربران اسپانیایی توییتر با نام eXtas1s که شایعات و افشاگری‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارد، ادعا کرده است این استودیو در حال ساخت عنوانی شبیه به Destiny است.

به نظر می‌رسد شماری از اعضای باسابقه‌ی استودیوی بایوور (BioWare) نیز روی این بازی کار می‌کنند. گفته می‌شود که این بازی، تغییری بزرگ برای اینفینیتی واردی است که در طول دهه‌ی گذشته، بخشی از برنامه‌ی اکتیویژن (Activision) برای عرضه‌ی سالانه‌ی مجموعه‌ی تیراندازی اول‌شخص Call of Duty بوده است.

توییت مذکور به این دلیل اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند که نه تنها بازه‌ی انتشار بازی را سه‌ماهه‌ی پایانی 2024 معرفی می‌کند، بلکه به پایان عرضه‌ی سالانه‌ی Call of Duty نیز اشاره می‌نماید. این مورد یکی از مهم‌ترین حدس و گمان‌هایی است که پیرامون خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت (Microsoft) وجود دارد. البته، مایکروسافت هنوز اخباری در رابطه با برنامه‌ی تاریخ انتشار نسخه‌های آینده‌ی این مجموعه منتشر نکرده است.

تبلیغات

هنوز چیز زیادی از بازی در دست ساخت، اگر واقعاً وجود داشته باشد، نمی‌دانیم، اما پا گذاشتن استودیوی اینفینیتی وارد به مسیری جدید، خبری خوشایند است.

ساخته‌ی استودیوی بانجی (Bungie) یعنی Destiny سبکی بدیع ارائه داد و همچنان پرطرفدارتر از بازی‌هایی است که به تأثیر از آن ساخته شدند؛ مثلاً Tom Clancy’s: The Division محبوبیت داشت، اما نه به اندازه‌ی Destiny. بازی Anthem نیز دچار شکست شد.

با توجه به سابقه‌ی درخشان اینفینیتی وارد در ساخت عناوین تیراندازی اول‌شخص و در صورت حقیقت داشتن این شایعه، می‌توان انتظار عنوانی موفق را داشت.

mahdi12345DARKSIREN@alistarDr.PyroRaminمتینPlayground Games(Squatlatex(Old man editionعلیStar FiremeysambSky ManEmperor Nima Shamsتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)امیر گیمرموایshadowAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا