هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Assassin’s Creed Odyssey به گیم پس خواهد آمد

شایعه: بازی Assassin’s Creed Odyssey به گیم پس خواهد آمد

در راستای توافق همکاری مایکروسافت و یوبیسافت در آوریل 2022 حول گیم پس، طبق ادعای اسنیچ (The Snitch)، افشاگر مشهور، Assassin’s Creed Odyssey به زودی به این سرویس راه خواهد یافت.

طی روزهای آینده، مایکروسافت قرار است لیستی از بازی‌هایی که در نیمۀ اول سپتامبر به گیم پس راه خواهند یافت را منتشر کند. طبق گفته‌های اسنیچ، بازی Assassin’s Creed Odyssey ممکن است یکی از عناوین سپتامبر گیم پس باشد.

اسنیچ در افشاگری‌های اخیر خود با یک معما منظور خود را می‌رساند. اما این بار با مورد ساده‌تری روبرو هستیم. او در یک پست جدید دیسکورد، معمایی را منتشر کرد که شامل تصاویر فیل اسپنسر، پرچم ملی یونان، یک شمشیر، یک اساسین و عقاب بود.

تبلیغات

باید اشاره کرد که مایکروسافت و یوبیسافت برای افزودن عناوین موفق زیادی به گیم پس همکاری‌ای را آغاز کرده‌اند. از زمان این همکاری، عناوینی چون Assassin’s Creed Origins ،Far Cry 5 ،Watch Dogs 2 و Immortals Fenyx Rising به این سرویس اشتراکی راه یافتند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در مهرماه سال 1397 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و PC انتشار یافت. در شهریورماه سال قبل، بازی مذکور یک ارتقای نرخ فریم رایگان نیز برای نسخۀ پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس دریافت کرد.

هیچوقت نمی‌توان از صحت شایعات اطمینان کامل داشت. اما با این حال، اسنیچ به تازگی اطلاعات زیادی را افشا کرده است که درست از آب در آمده‌اند، پس طرفداران این بازی می‌توانند برای انتشار Assassin’s Creed Odyssey روی گیم پس در ماه سپتامبر امیدوار باشند.

DARKSIRENPayaCastسرباز فیل ( مجبور میستی اسم رو برعکس بخونی)آگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)...Eternal...متینRaminکاکاسنگیعمو فیل کبیرTlou part 2 game of the centuryعلیmeysambAmirhossein80mahdi12345El DiabloAmirsadeqامیر گیمرStar FireEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا