شایعه: بازی Ghost Recon Wildlands به‌ فهرست عناوین ماه آگوست پلی استیشن پلاس اضافه می‌شود

شایعه: بازی Ghost Recon Wildlands به‌ فهرست عناوین ماه آگوست پلی استیشن پلاس اضافه می‌شود

یک منبع فاش‌کننده اخیراً ادعا کرده است که بازی Ghost Recon Wildlands به‌زودی به فهرست عناوین ماه آگوست سرویس پلی استیشن پلاس اضافه خواهد شد.

حدود دو هفته‌ی قبل به صورت رسمی اعلام شد که بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater 1+2، Yakuza: Like A Dragon و Little Nightmares عناوین رایگان ماه آگوست سرویس پلی استیشن پلاس خواهند بود. با این حال به نظر می‌رسد مشترکان سرویس‌های PS Plus Extra و Premium می‌توانند انتظار داشته باشند که بازی Ghost Recon Wildlands به‌زودی در دسترس آن‌ها قرار بگیرد.

Dealabs که یک منبع معتبر در ارائه‌ی اطلاعات مرتبط با عناوین PS Plus محسوب می‌شود، اخیراً ادعا کرده است که بازی Ghost Recon Wildlands به‌زودی به سرویس PS Plus Extra و Premium اضافه خواهد شد. این بازی یکی دیگر از عناوین منتشر شده توسط یوبی‌سافت (Ubisoft) است که به عنوان بخشی از تبلیغات متقابل سرویس +Ubisoft به PS Plus اضافه می‌شود.

شرکت یوبی‌سافت چند هفته‌ی پیش اعلام کرد که بیش از 50 بازی را تا قبل از پایان سال 2022 به سرویس PS Plus خواهد آورد و ظاهراً اضافه شدن Ghost Recon Wildlands به سرویس مذکور در همین راستا خواهد بود.

لازم به ذکر است در صورت اضافه شدن Ghost Recon Wildlands به PS Plus، این بازی تنها برای مشترکان PS Plus Extra و PS Plus Premium در دسترس خواهد بود. افرادی که فقط اشتراک PS Plus را دارند، تنها می‌توانند به بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater 1+2، Yakuza: Like A Dragon و Little Nightmares دسترسی داشته باشند.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل