هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی GTA 6 با بودجه ۲ میلیارد دلاری پرهزینه‌ترین محصول سرگرمی تمام دوران است

شایعه: بازی GTA 6 با بودجه ۲ میلیارد دلاری پرهزینه‌ترین محصول سرگرمی تمام دوران است

سری GTA یکی از معروف‌ترین فرانچایزهای موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی است. اگرچه بیش از یک دهه از انتشار آخرین قسمت از این فرنچایز می‌گذرد، اما طرفداران هنوز هم نمی‌توانند قسمت بعدی پیش‌بینی شده آن را تجربه کنند.

تبلیغات

خوشبختانه با تمام گمانه‌زنی‌هایی که پیرامون پیشرفت GTA 6 وجود دارد، انتشار آن قریب الوقوع به نظر می‌رسد. اگرچه انتظار می‌رود این بازی رکوردهای فروش عمده‌ای را به نام خود ثبت کند، اما از الان شروع به خلق تاریخ کرده است.

راکستار گیمز (Rockstar Games) به واسطه آثاری همچون GTA و Red Dead Redemption توانسته جایگاه خود را در این صنعت تثبیت کند. سازندگان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از هرگونه خدشه‌ای در کیفیت GTA 6 جلوگیری کنند، بنابراین حواشی پیرامون این بازی، سورئال است.

حال طبق آخرین آمار منتشر شده، GTA 6 می‌تواند گران‌ترین پروژه سرگرمی تمام دوران‌ باشد.

ساخت عنوان GTA 6 بیش از ۲ میلیارد دلار هزینه دارد

هنگامی که طرفداران GTA ادعا می‌کنند در قسمت بعدی این فرنچایز تاریخچه‌ای در حال شکل‌گیری است، ممکن است حرف آن‌ها صحت داشته باشد. در گزارش آمار یک هکر که سال گذشته، ۹۰ کلیپ از بازی مذکور را لو داد، شاخص سرمایه‌گذاری GTA 6 فاش شد.

یکی از کاربران توییتر، آمار و ارقام مورد بحث را در این پلتفرم به اشتراک گذاشته و تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد راکستار گیمز قبلاً حدود ۲ میلیارد دلار در برندسازی و توسعه قسمت ششم سرمایه‌گذاری کرده است. با توجه به صحت منبع، طرفداران این اعداد را معتبر می‌دانند. منبع مذکور که GTAVInewz نام دارد، در توییتر خود می‌گوید:

طبق گزارشات، GTA 6 از سال ۲۰۱۴ در دست توسعه قرار دارد و هزینه‌ای ۲ میلیارد دلاری خواهد داشت که آن را به گران‌ترین محصول سرگرمی تمام دوران تبدیل خواهد کرد چرا که راکستار مصمم است استانداردهای جدیدی را در این صنعت تعیین کند.

اگر این اعداد و ارقام درست باشند، GTA 6 را به پروژه‌ای با بیش‌ترین سرمایه‌گذاری در هر بخش از سرگرمی تبدیل خواهد کرد. این دستاورد به طرز غیرقابل باوری عظیم است.

بازی مذکور از پروژه‌های بزرگ هالیوودی مانند آواتار و انتقام جویان پیشی گرفته که نشان از ارتباط و تسلط آن در صنعت بازی‌های ویدیویی دارد. هدف سازندگان از چنین سرمایه‌گذاری عظیمی، چشم انداز تعیین استانداردهای جدید در صنعت گیم به شمار می‌رود.

این اولین بار نیست که راکستار گیمز تصمیم می‌گیرد معیار کمال را بالاتر ببرد. توسعه‌دهندگان همیشه به کیفیت بازی‌های خود متعهد بوده‌اند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری‌ این چنینی گواهی بر مقبولیت سری GTA در میان جامعه بازیکنان است.

برخی از طرفداران معتقدند این هزینه سرسام آور به دلیل کنار گذاشتن ایده اولیه GTA 6 نیز تحت تاثیر قرار گرفته اما هنوز هیچ تایید رسمی از سوی سازندگان وجود ندارد.

بدون شک، پولی که برای توسعه این بازی خرج شده ارزشش را دارد. GTA 6 حتی پتانسیل این را دارد که در عرض چند سال پس از انتشار، تمام پول را برای راکستار بازگرداند.

منبع: Essentially Sports

Omid_Fshlul-bookگرگ غرب وحشیred-eyed Banished KnightHalo reach 2AnimalsPro gamerVisible gamer manTahaicداچ پلن دِر لیندGOD OF WARخستهmarioTrash boatJim Hawkinsسید دراگونM.MTA,,shزیباترین لبخند❤ NieR LoveRmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا