هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Immortal Fenyx Rising برای سرویس گیم پس عرضه می‌شود

شایعه: بازی Immortal Fenyx Rising برای سرویس گیم پس عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که عنوان اکشن-ماجراجویی و جهان باز Immortal Fenyx Rising به‌زودی به فهرست عناوین سرویس گیم پس اضافه خواهد شد.

اگر مشترک ایکس باکس گیم پس هستید، به لطف کتابخانه فوق‌العاده‌ای از بازی‌ها که این سرویس اشتراکی به شما ارائه می‌کند، هرگز برای بازی کردن با فقدان گزینه مواجه نمی‌شوید. جالب است بدانید که احتمالا یک بازی بزرگ دیگر قرار است به‌زودی به لیست عناوین این سرویس اضافه شود. عنوان اکشن-ماجراجویی و جهان باز سال 2020 یوبی‌سافت (Ubisoft) که Immortals Fenyx Rising نام دارد، احتمالا به گیم پس اضافه خواهد شد.

تبلیغات

در لیستی که اخیرا از این سرویس مشاهده شد، تاریخ انتشار آن برای 8 شهریور (30 آگوست) ذکر شده است. این لیست توسط @XBOriginals در توییتر منتشر شد. البته یوبی‌سافت هنوز به طور رسمی به این خبر واکنش نشان نداده است. اگر مشخص شود که این کشف، یک خطا بوده است، اولین بار نیست که چنین چیزی در رابطه با گیم‌پس اتفاق می‌افتد. اگر واقعا Immortal Fenyx Rising به گیم پس اضافه شود، بردی بزرگ برای مشترکین این سرویس خواهد بود.

افشاگرها اخیرا ادعا کرده‌اند که یوبی‌سافت در حال کار روی دنباله‌ای برای Immortals Fenyx Rising است که ظاهرا سبک بصری متفاوتی دارد و بر اساس فرهنگ پلی‌نزی هاوایی خواهد بود. هرچند اطلاعات بیشتری در خصوص این پروژه موجود نیست. بازی Immortals Fenyx Rising برای ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، PC و استیدیا در دسترس است.

علیبیگ مسودعمو فیل کبیرTlou part 2 game of the centuryکاکاسنگیEl DiablokiaAmirhossein80THE GLADIATORPorfosorZahragamerRebel2292امیر حسینLara CroftAshen undead the bearer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا