هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی It Takes Two برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

شایعه: بازی It Takes Two برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

یکی از منابع فاش‌کننده برجسته اخیراً ادعا کرده است که بازی پلتفرمر کواپ It Takes Two به زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی It Takes Two یکی از بهترین عناوین سال 2021 بود که در نهایت توانست جایزه بهترین عنوان سال را در جریان رویداد The Game Awards 2021 از آن خود نماید. حال با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که بازی تحسین شده به زودی در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار بگیرد.

بر اساس گزارش سایت What if Gaming، منبع The Snitch در سرور Discord خود اشاره کرده است که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی It Takes Two به زودی معرفی خواهد شد. این منبع فاش کننده‌ یک پیام شامل شکلک‌هایی از درخت، ساعت، دانه‌های برف، زنبور عسل و خانه منتشر نمود. این شکلک‌ها همگی به مضمون مشابه در بازی اشاره می‌کنند و این خط از شکلک‌ها به وسیله لوگوی نینتندو سوییچ مشخص شده است.

سابقه منبع The Snitch تا حد زیادی از زمانی که این افشاکننده برای اولین بار در چند ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرد، قابل توجه بوده است. برخی منابع دیگر ادعا کرده‌اند که یک نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی مذکور در ماه جاری معرفی خواهد شد.

تبلیغات

پیش از این، جوزف فارس (Josef Fares)، کارگردان It Takes Two، قبل از عرضه‌ی این بازی اشاره کرده بود که انتشار اثر مذکور برای نینتندو سوییچ ممکن است امکان‌پذیر نباشد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید آیا این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد یا خیر.

بازی It Takes Two در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و نیز پلتفرم PC در دسترس قرار دارد.

meysambامیر حسیننینتندو فن (آنتی فن بوی)Lonesome guyStar FireمتینAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا