هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Silent Hill شاید زودتر از انتظار معرفی شود

شایعه: بازی Silent Hill شاید زودتر از انتظار معرفی شود

یکی از خبرنگاران وبسایت VGC یعنی آقای اندی رابینسون (Andy Robinson) به تازگی گفته که از چند نفر شنیده رونمایی از بازی Silent Hill جدید ممکن است زودتر از انتظار رخ دهد.

شرکت کونامی (Konami) به تازگی حضور خود در رویداد Tokyo Game Show 2022 را تایید کرد. این شرکت گفته که قرار است عنوانی از یک سری بسیار محبوب را رونمایی کند. برخی طرفداران امیدوارند که منظور یکی از سری‌های Metal Gear Solid ،Silent Hill یا Castlevania باشد.

با این حال منابع اندی رابینسون به او گفته‌اند که قرار است شاهد پروژه‌ی کوچک‌تری باشیم و رونمایی از بازی‌های بزرگ‌تر برای رویدادهایی مثل State of Play یا The Game Awards نگه داشته شده‌اند.

با این حال رابینسون پس از این به توئیتر رفت که شرایط جدید را برای طرفداران توضیح دهید. به گفته‌ی رابینسون، افراد زیادی به او گفته‌اند که بازی جدید Silent Hill ممکن است خیلی زودتر از انتظار معرفی شود. البته او در ادامه گفت که حرف او سند نیست و مثل تمام گزارشات از این دست، این احتمال وجود دارد که شرایط تغییر کنند. با این حال طرفداران به احتمال زیاد نباید بیشتر از این منتظر باشند.

تبلیغات

با توجه به حجم زیاد شایعات که در مورد این بازی طی چند ماه اخیر منتشر شده‌اند، باز هم بدبینی زیادی نسبت به رونمایی از یک بازی جدید Silent Hill وجود دارد. خصوصا با توجه به اینکه معلوم نیست با چه نوعی از Silent Hill طرف باشیم.

برخی معتقدند که استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) بازی Silent Hill 2 را بازسازی خواهد کرد و قرار است با یک انحصاری زمانی برای پلی استیشن طرف باشیم. در حالی که برخی دیگر می‌گویند شرکت آناپرنا اینترکتیو (Annapurna Interactive) یک بازی اپیزودیک خواهد ساخت.

زمان به ما خواهد گفت که کدام یک از این گمانه‌زنی‌ها درست از آب در خواهد آمد. رویداد Tokyo Game Show از پانزدهم تا هجدهم سپتامبر برگزار خواهد شد.

mahdi12345meysambEmperor Nima Shamsmatrix4221489AlbertStar Fireموایامیر گیمرM.MT

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا