هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بخش کمپین بازی Gears 6 در حال توسعه است

شایعه: بخش کمپین بازی Gears 6 در حال توسعه است

ظاهراً، استودیوی کوالیشن (Coalition)، به دنبال استخدام فردی با مهارت‌های لازم برای ساخت یک بخش کمپین باکیفیت و درگیرکننده در بازی Gears 6 است.

در حال حاضر استودیوی کوالیشن روی چندین پروژه کار می‌کند و در صورت صحت گزارشات، یکی از این آی‌پی‌های جدید، بیشتر به مانند پروژه‌ای آزمایشی برای آشنایی بیشتر با Unreal Engine 5 است. با این حال که به نظر می‌رسد بازی آینده‌ی این شرکت، پروژه‌ی مذکور خواهد بود، آینده‌ی فرنچایز Gears of War نیز در برنامه‌ی این شرکت قرار دارد. در واقع، طبق شواهد، کار روی این بازی آغاز شده است.

مدتی است که آگهی‌های شغلی کوالیشن اشاره بر این دارند که این استودیو، روند توسعه‌ی Gears 6 را آغاز کرده است (یا هر نام دیگری که ممکن است داشته باشد). یک فهرست شغلی دیگر در رابطه با طراح مأموریت ارشد در خصوص فرنچایز Gears of War، اشاره می‌کند که به بیان دقیق‌تر، کار روی کمپین بازی نیز آغاز شده است.

در این لیست می‌توان چندین ارجاع به مأموریت‌ها و مراحل کمپین یک بازی تک نفره را مشاهده کرد، همچنین در این آگهی آورده شده که شرکت یادشده به دنبال شخصی با توانایی ارائه یک «تجربه‌ی کمپین بسیار درگیرکننده، باکیفیت بالا» است.

طبیعتاً، نام Gears 6 در هیچ‌کجای لیست دیده نمی‌شود، اما این برداشتی است که می‌توان از آن کرد. در هر صورت، گزارشات حاکی از آن هستند که Gears 6، در فاصله‌ی زیادی بعد از عرضه‌ی آی‌پی‌ بعد کوالیشن، انتشار خواهد یافت و احتمالاً چند سال به طول خواهد انجامید؛ پس نمی‌توان انتظار اخبار تازه‌ای از آن در آینده‌ی نزدیک داشت.

PlayStation Studios PS5عمو فیل کبیرDARKSIRENSami 227افسر جنگ نرم سونیتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Tlou part 2 game of the century@alistarAshen undead the bearermeysambBahramامیر حسینEMPEROR NIMA SHAMSعلیsorenaREZA_GTXAmirhossein80halkerMr.BadGuyامینmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا