هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بستۀ‌ الحاقی Horizon Forbidden West در دست ساخت قرار دارد

شایعه: بستۀ‌ الحاقی Horizon Forbidden West در دست ساخت قرار دارد

با توجه به فراخوانده شدن دو بازیگر به صحنۀ موشن کپچر، به نظر می‌رسد که گوریلا گیمز در حال توسۀ محتویات اضافه برای Horizon Forbidden West است.

پگی وریجنز (Peggy Vrijens)، که مسئولیت موشن کپچر صحنه‌های اکشن شخصیت ایلوی (Aloy) را برعهده داشت، در اینستاگرام خود بازگشت به لباس موشن کپچر را اعلام کرد. اگرچه چیزی به طور رسمی تایید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که بستۀ الحاقی عنوان Horizon Forbidden West در دست ساخت قرار داشته باشد.

در یک پست دیگر، وریجنز را در کنار لویس ون بیک (Louis Van Beek)، بازیگر دیگری از Forbidden West، مشاهده می‌کنیم که احتمال ارتباط پروژه با این عنوان را بالاتر می‌برد. جمع گسترده‌ای از هواداران معتقد هستند که محتوای اضافۀ Horizon Forbidden West صد درصد در دست ساخت قرار دارد و حتی تئوری‌های متعددی حول محل روایت آن در سطح اینترنت دیده می‌شود.

به طور حتم، این احتمال نیز وجود دارد که دو بازیگر مذکور برای پروژه‌ای جدید بازگشته باشند، اما این احتمال به قوت گمانه‌زنی‌ها حول بستۀ الحاقی نیست. بعید به نظر می‌رسد که مشابه با محتوای اضافۀ بازی اول یعنی Frozen Wilds تنها هشت ماه پس از عرضۀ Forbidden West شاهد بستۀ گسترش‌دهنده باشیم، اما با توجه به موشن کپچر در تابستان امسال، عرضۀ DLC داستانی برای جشن یک سالگی بازی غیرممکن نیست. از سوی دیگر، شاید این پروژۀ مرموز به Horizon: Call of the Mountain مربوط باشد، آن اثر شامل ایلوی به عنوان پروتاگونیست نمی‌شود، اما شاید شاهد بازگشت او در قالب یک NPC باشیم.

مدتی پیش بازی محبوب Horizon Forbidden West اولین جایزۀ بهترین بازی سال خود را از مراسم Develop:Star دریافت کرد.

در ماه گذشته، گوریلا گیمز پچ جدیدی را برای Horizon Forbidden West در دسترس قرار داد که قابلیت‌های HFR و VRR را به نسخۀ پلی استیشن 5 بازی اضافه می‌کند. VRR، مقیاس‌بندی 60 هرتز را ارائه و همراه با HFR، نرخ فریمی بین 60 تا 120 را هدف قرار می‌دهد. همچنین، یک حالت گرافیکی جدید به بازی اضافه شده است که نرخ تازه‌سازی 40 هرتز را در نمایشگرهای پشتیبانی‌کننده ارائه می‌دهد.

بازی Horizon Forbidden West هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

DARKSIRENمنتقد بزرگ صنعت گیمینگافسر جنگ نرم سونیThe Cat Lady@alistarTlou part 2 game of the centuryAlbertInvisible bearded userM.Khکاکاسنگیناتی گادA,shsamulامیر گیمر💫Mohsenj74,tarnishedSquatlatex2Ellie TerminatorHo55eiNJonah hexmeysambmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا