شایعه: به زودی اطلاعاتی از God of War Ragnarok فاش خواهد شد؛ ادامۀ مشکلات امنیتی سونی

شایعه: به زودی اطلاعاتی از God of War Ragnarok فاش خواهد شد؛ ادامۀ مشکلات امنیتی سونی

پس از لو رفتن کلیپ‌ها و اطلاعاتی مهم از بازی The Last of Us Part 1، حالاً به نظر می‌رسد که سونی در معرض افشاء اطلاعاتی حیاتی از God of War Ragnarok قرار دارد.

هفتۀ گذشته کلیپ‌هایی از گیم‌پلی و تنظیمات The Last of Us Part 1 لو رفت که البته باعث شد درگیری زیادی میان گیمرها رخ بدهد. در ادامه سونی مجبور شد تا به صورت ناگهانی گیم‌پلی و مصاحبه با سازندگان را منتشر کند. در هر حال، به نظر می‌رسد که این پایان ماجرا نیست، چرا که با توجه به صحبت‌های نیک بیکر (Nick Baker)، موسس ایکس باکس اِرا (Xbox Era)، متاسفانه به زودی جزئیات بیشتری از عناوین پلی استیشن فاش خواهد شد.

با توجه به حجم زیاد اطلاعات لو رفته و اهمیت آن‌ها، بیکر باور دارد که سونی با مشکلات امنیتی جدی‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. وی در این باره گفت:

من شاید خیلی زود اطلاعات زیادی حول یک یونانی عصبانی که حالا در اساطیر نورس قدم بر می‌دارد دریافت کنم.

وی در ادامه متذکر شد که احتمالاً بازی God of War Ragnarok عنوان بعدی سونی است که به زودی جزئیات روایی و گیم‌پلی آن فاش خواهد شد. از سوی دیگر، یکی از ادمین‌های صفحۀ ردیت GamingLeaksandRumours حول این موضوع گفت که احتمالاً یک منبع برای اطلاعات فاش شده وجود ندارد، بلکه این اتفاق به صورت گسترده‌تر در حال رخ دادن است و لو رفتن جزئیات مختلف از Ragnarok بسیار محتمل است. او به صورت مستقیم اعلام کرد که افرادی برنامه دارند تا در روزهای آینده جزئیات قابل توجهی از Ragnarok فاش کنند.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) سال جاری برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل