هاست پرسرعت
بازی

شایعه: در بازی MultiVersus مارک همیل صداگذار جوکر خواهد بود

شایعه: در بازی MultiVersus مارک همیل صداگذار جوکر خواهد بود

بنا بر ویدیویی که یک افشاگر منتشر کرده است، احتمال می‌رود که صداگذاری شخصیت جوکر (Joker) در بازی MultiVersus بر عهده‌ی مارک همیل (Mark Hamill) باشد.

افشاگری به نام Laisul ویدیویی منتشر کرده است که شامل مجموعه‌ای از دیالوگ‌های بازی است. تعدادی از آن‌ها به اجرای مارک همیل در نقش جوکر در انیمیشن سریالی Batman: The Animated Series شباهت دارند.

این ویدیو در ادامه قابل مشاهده است:

تبلیغات
دانلود

البته، این امکان وجود دارد که شخصی توانسته باشد به شیوه‌ی مارک همیل به ایفای نقش بپردازد، زیرا تروی بیکر (Troy Baker) نیز در گذشته این کار را انجام داده بود. با این حال اما، از آنجایی که صداگذاران اصلی برخی از شخصیت‌ها در نقش آن‌ها صداگذاری کرده‌اند، انتظار می‌رود که این شایعه حقیقت داشته باشد. برای نمونه می‌توان از کوین کانروی (Kevin Conroy) در نقش Batman نام برد که در سریال Batman: The Animated Series نیز در کنار مارک همیل به ایفای نقش پرداخته بود.

اگرچه استودیوی پلیر فرست گیمز (Player First Games) هنوز این شایعه را تایید یا تکذیب نکرده است، اما اضافه شدن شخصیت جوکر به بازی نیز چندی پیش فاش شده بود. شایعاتی نیز درمورد وجود شخصیت‌های Samurai Jack ،Ben 10 و Scorpion در بازی MultiVersus در آن زمان منتشر شده بود.

همچنین، به تازگی تریلری از شخصیت ریک سانچز (Rick Sanchez) از سریال Rick and Morty منتشر شد و حضور آن را در این بازی تایید کرد.

DARKSIRENArkhamامیر حسینDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا