هاست پرسرعت
بازی

شایعه: راز اسکرین‌شات‌ فاش شده از GTA 6 به زودی حل خواهد شد

شایعه: راز اسکرین‌شات‌ فاش شده از GTA 6 به زودی حل خواهد شد

بر اساس گفتۀ یک اینسایدر، راکستار (Rockstar) سرانجام به اسکرین‌شات مرموزی که ظاهرا اولین عکس واقعی از GTA 6 باشد، در رویداد GTA Online پاسخ خواهد داد.

در سال 2021، پلیرهای GTA Trilogy Definitive Edition به کشف بزرگی در San Andreas دست پیدا کردند و متوجه تصویر جدیدی در Lil’ Probe’Inn به همراه عکس‌های Red Dead Redemption 2 و GTA 5 شدند.

این عکس شامل یک خانه که در هیچ کدام از عناوین قبلی راکستار موجود نیست و یک بشقاب پرنده در فاصلۀ دور، می‌شود. خبر این اکتشاف به سرعت پخش شد و سرانجام پلیرها به این نتیجه رسیدند که این خانه ظاهرا در ایالت فلوریدا (نسخۀ واقعی Vice City) قرار دارد.

هرچند اطلاعات جدیدی از تصویر این خانۀ مرموز موجود نیست، اینسایدر معروف Tez2 می‌گوید که راکستار در حال برنامه‌ریزی رویدادی در GTA Online است که می‌تواند به معرفی GTA 6 منجر شود.

در یک پست در GTAForums، این اینسایدر اظهار کرد که 16 روز قبل از هالووین، بشقاب پرنده‌هایی شروع به پدیدار شدن در GTA Online خواهند کرد.

سپس در 23 اکتبر، یک بشقاب پرندۀ مخفی در محل بشقاب پرندۀ اصلی ظاهر خواهد شد و بر اساس گفتۀ Tez2 دلیل آن به عکس افشا شده از سه‌گانه GTA برمی‌گردد.

او در اشاره به عکس این خانه گفت:

تبلیغات

از یک سال گذشته ما در حال کشف این راز جالب هستیم. یک عکس مرموز به طور اتفاقی در داخل Lil’ Probe’Inn که دارای تم بشقاب پرنده است، به نمایش گذاشته شد.

در یک دیدگاه دیگر، این اینسایدر گفت که به احتمال زیاد رونمایی از GTA در اکتبر و در کنار رویداد بشقاب پرنده انجام می‌شود.

او در ادامه گفت:

در فایل‌های GTA Online هیچ اشاره‌ای به GTA 6 وجود ندارد. راکستار به اندازۀ کافی محتاط بوده تا این کار را انجام ندهد. اما ممکن است این اشاره در داخل یک توییت راکستار مربوط به این رویداد در GTA Online، ظاهر شود.

شاید یک توییت به شکل مشابه از طرف راکستار منتشر شود، به جز اینکه شاید روزنامه دارای یک بخش اضافی کوچک در پایین بوده که به طوفان‌های گرمسیری در دو روز آینده یا چیزی شبیه به آن اشاره داشته باشد. بنابراین به رونمایی از GTA 6 اشاره خواهد کرد.

شایعه: راز اسکرین‌شات‌ فاش شده از GTA 6 به زودی حل خواهد شد
توییت اشاره شده

طرفداران بی‌صبرانه منتظر یک تریلر رسمی و رونمایی GTA 6 از طرف راکستار هستند، اما تا به این لحظه خبری از آن منتشر نشده است. به جای آن، این شرکت با اشاره به اینکه این بازی باید فراتر از انتظارات و یک معیار سرگرمی برای این صنعت باشد، سطح هیجان حول محور آن را بالا برده است.

77meysambDr.PyroSaman_hkLeon S. KennedyHASSAN_SHAHINshadowLonesome guyKHEDER_Pro_GamerEmperor Nima Shamsامیر گیمر@alistarعلیAlbertSquatlatex2

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا