شایعه: ریمستر Final Fantasy Tactics در راه است

شایعه: ریمستر Final Fantasy Tactics در راه است

پس از لو رفتن اطلاعات فهرست GeForce Now و باتوجه‌به تعداد زیادی از بازی‌های آن که واقعی از آب درآمدند، اکنون گیمرها منتظر معرفی ریمستر Final Fantasy Tactics هستند. شرکت اسکوئر انیکس هنوز ساخت و عرضه این بازی را تایید نکرده، اما درمصاحبه ‌با Finaland گفته بود تیم تاکتیکس درحال‌حاضر بسیار مشغول است و کارهای دیگری برای انجام دادن دارد.

به‌تازگی جیسون شرایر، خبرنگار معتبر رسانه بلومبرگ هم به این ریمستر اشاره کرد و در جواب کاربر توییتری که پرسیده بود «بازی Final Fantasy Tactics Remaster کجاست» جواب داد: «درحال آمدن است». البته او هیچ جزئیات بیشتری منتشر نکرد. پس احتمال دارد او شایعات قبلی را تکرار کرده باشد یا اجازه ندارد صحبت‌های بیشتری انجام دهد.

بازی Final Fantasy Tactics ابتدا در سال ۱۹۹۷ در ژاپن برای پلی استیشن وان عرضه شده بود و اثری نقش‌آفرینی تاکتیکی نوبتی است. این اولین بازی از مجموعه فاینال فانتزی است که منطقه ایوالیس را داشت و بسیاری از سازندگان مجموعه Ogre Battles که بازی Tactics Ogre مرتبط‌با آن است، روی این اثر کار کردند. این بازی که عنوان یکی از برترین ویدئوگیم‌های تاریخ را یدک می‌کشد، در سال ۲۰۰۷ برای کنسول دستی پلی استیشن پورتابل با نام Final Fantasy Tactics: The War of the Lions دردسترس قرار گرفته بود.


مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل