هاست پرسرعت
بازی

شایعه: سونی برای عدم انتشار Cult of the Lamb برای گیم پس هزینه کرده است

شایعه: سونی برای عدم انتشار Cult of the Lamb برای گیم پس هزینه کرده است

به گفته گری ویتا (Garry Whitta) که در پادکست یوتیوبی Kinda Funny Games Daily صحبت می‌کرد، سونی برای جلوگیری از انتشار بازی مستقل Cult of the Lamb در سرویس گیم پس، پول پرداخت کرده است

اگر این ادعا درست باشد، این یک حرکت شدیدا ضد مصرف‌کننده است که ارزش گیم پس را کاهش می‌دهد و به‌طور بالقوه مانع از دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر توسط سازندگان مستقل می‌شود. ویتا به Blessing Adeoye گفت:

یک نفر به من گفت که یکی از دلایل اینکه [Cult of the Lamb] در گیم پس نیست، اقدام سونی و پول دادن به شرکت سازنده است تا آن را در گیم پس قرار ندهد. سونی شما را تشویق می‌کند که هیچ معامله مشترکی با سیستم عامل‌های رقیب انجام ندهید.

مایکروسافت اخیرا سونی را دقیقا به این موضوع متهم کرده است که او به توسعه‌دهندگان پول می‌دهد تا از ورود بازی‌ها به گیم پس جلوگیری کنند. سونی اخیرا نسبت به خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) توسط مایکروسافت ابراز نگرانی کرده و معتقد است که Call of Duty عنوانی است که مشتریان را از پلی استیشن دور می‌کند. مایکروسافت پاسخ داد:

تبلیغات

با توجه به اینکه استراتژی‌های انحصارگری، هسته اصلی سونی برای تقویت حضورش در صنعت بازی‌ بوده است و سونی پیشرو در توزیع بازی‌های دیجیتال است، نگرانی سونی در مورد انحصار احتمالی محتوای اکتیویژن نامعتبر است. توانایی مایکروسافت برای گسترش گیم پس به دلیل تمایل سونی برای جلوگیری از چنین رشدی کند شده است. سونی برای مسدود کردن حقوق سازندگان هزینه می‌پردازد تا از افزودن محتوا به گیم پس و سایر خدمات اشتراکی رقیب جلوگیری کند.

ویتا توضیح می‌دهد:

اگر باید بین پرداخت 70 دلار برای [یک بازی] در پلی استیشن یا دریافت آن صورت تقریبا رایگان به عنوان بخشی از اشتراک گیم پس یکی را انتخاب کنید، نیازی به فکر کردن نیست!

او اذعان می‌کند که این پدیده گاها به سود هر دو سمت است. به عنوان مثال بازی‌هایی که به‌ عنوان بخشی از پلی استیشن پلاس در دسترس هستند اما تجربه‌ی آن‌ها روی ایکس باکس مستلزم به پرداخت پول است، مخاطبان بیشتری به سمت خود جذب می‌کنند. مسلما این تعداد بازیکنان کم نیست، اما سونی با ترغیب مردم به این که یک سرویس را با ارزش‌تر از دیگری در نظر بگیرند، ظاهرا در تلاش است تا با کاهش ارزش گیم پس، بازیکنان را به سوی خود جذب کند.

CarddragonFrost827cortanameysambHerfeiyZ2656Playground GamesbiomaxRaminMax22علیRezaAshen undead the bearer@alistarfarshadxAli984امیر حسینCpt.MacMillanPorfosorO2more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا