هاست پرسرعت
بازی

شایعه: فیلم Joker 2 از دید هارلی کوئین روایت می‌شود

شایعه: فیلم Joker 2 از دید هارلی کوئین روایت می‌شود

تازه‌ترین شایعه منتشر شده حول محور فیلم Joker 2 فاش کرده که شخصیت اصلی این پروژه هارلی کوئین خواهد بود.

فیلم Joker با هنرنمایی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در سال 2019 تبدیل به یک شگفتی در سینمای جهان شد که نه تنها یک میلیارد و 74 میلیون دلار در گیشه فروش داشت، بلکه در فصل جوایز نیز بسیار خوش درخشید. همین مسئله باعث شد تا کمپانی برادران وارنر ساخت دنباله آن تحت عنوان Joker: Folie À Deux را در دستور کار قرار دهد.

این اثر در کنار جوکر، شخصیت هارلی کوئین با هنرنمایی لیدی گاگا (Lady Gaga) را نیز وارد داستان خواهد کرد. با این حال طبق تازه‌ترین شایعه منتشر شده، این فیلم از دید هارلی کوئین روایت خواهد شد:

به نظر می‌رسد که فیلم Joker: Folie À Deux چندان بر روی شخصیت جوکر متمرکز نیست، زیرا این فیلمی برای هارلی کوئین خواهد بود. انتخاب سبک موزیکال این اثر نیز به این دلیل است که هارلی کوئین ارتباط خود با جوکر را از طریق موسیقی بیان خواهد کرد.

تبلیغات

این شایعه که طبق گزارشات از منبع قابل اعتمادی منتشر شده است، باعث خواهد شد تا شاهد روند کاملاً متفاوتی نسبت به فیلم اول باشیم که روایت داستان را به طور کامل تغییر می‌دهد. با توجه به این که واکین فینیکس و لیدی گاگا هر دو بازیگران توانایی محسوب می‌شوند، باید دید که رابطه‌ای که آن‌ها در طول فیلم جوکر 2 به تصویر می‌شکند به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد.

فیلم Joker: Folie à Deux که توسط تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردانی می‌شود، برای اکران در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) در نظر گرفته شده است.

منبع: مووی‌وب

DARKSIREN77sauronMehran.BaعلیامیرHerfeiyPaprikaموز ینی،،،گودرت در میان میوه خوری🗿نینتندو فن (آنتی فن بوی)PorfosormeysambMohsenj74Emperor Nima ShamsEzio Auditore da Firenzeجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»Mr.BadGuy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا