هاست پرسرعت
بازی

شایعه: مدت زمان بخش داستانی Hogwarts Legacy حدود 35 ساعت است

شایعه: مدت زمان بخش داستانی Hogwarts Legacy حدود 35 ساعت است

شایعه‌‌ی جدید منتشر شده حاکی از آن است که بازیکنان برای اتمام بخش داستانی عنوان اکشن نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy به 35 ساعت و برای 100 درصد کردن این بازی به 70 ساعت زمان نیاز دارند.

تبلیغات

کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار اثر جدید استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software)، یعنی بازی Hogwarts Legacy باقی مانده و اخیراً اطلاعات تازه‌ای از این عنوان منتشر شده است. علاوه بر ارائه‌ی جزئیاتی در مورد داستان و گیم پلی، ظاهراً یک لیک جدید به مدت زمان بازی اشاره دارد.

طبق اطلاعات جدیدی که در انجمن Reddit فاش شده است، مدت زمان گیم‎‌پلی بازی Hogwarts Legacy در صورتی که بازیکنان تنها ماموریت‌های اصلی را تکمیل کنند، حدود 35 ساعت به طول خواهد انجامید. این در حالی است که اگر بخواهید ماموریت‌های جانبی را نیز به صورت 100 درصد تکمیل کنید، به 70 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

این اطلاعات جدید هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. با این حال، با توجه به اینکه بازی Hogwarts Legacy یک اثر نقش‌آفرینی جهان باز به شمار می‌رود و شامل ماموریت‌ها اصلی، فرعی و محتوای مختلف است، درست بودن این شایعه چندان دور از ذهن نخواهد بود.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 21 بهمن 1401 (10 فوریه 2023) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان این عنوان در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) و نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز در ۲۵ جولای ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) منتشر خواهند شد.

Haj Clank????AAS(بازگشته است)play the bestVisible bearded manامیرAhmad_TRニマ・シャムス氏ZORO|BMWukongKratosnaughty god

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا