هاست پرسرعت
بازی

شایعه: مراسم پلی استیشن به دلیل تحقیقات حول خرید اکتیویژن بلیزارد به تاخیر افتاده است

شایعه: مراسم پلی استیشن به دلیل تحقیقات حول خرید اکتیویژن بلیزارد به تاخیر افتاده است

طبق صحبت‌های یک منبع داخلی شناخته شده، سونی به دلیل تحقیقات سازمان‌های تنظیم بازار پیرامون خرید اکتیویژن بلیزارد، مراسم پلی استیشن را به تعویق انداخته است.

همانطور که می‌دانید، شرکت مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را نهایی کند، اما از سوی دیگر، سونی هر طور که شده، می‌خواهد جلوی این اقدام را بگیرد و قرارداد را فسخ کند. در هر صورت، به نظر می‌رسد که عدم برگزاری مراسم بزرگ پلی استیشن (Playstation Showcase) در سال 2022، مستقیماً به این موضوع ربط دارد.

تبلیغات

بر اساس توییت‌های جدید A Millie، منبع داخلی مشهور صنعت گیم، سونی به دلیلِ در جریان بودن تحقیقات سازمان‌های تنظیم کنندۀ بازار پیرامون خرید اکتیویژن بلیزارد (توسط مایکروسافت) مراسم خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخته است. این رویداد شامل عناوین انحصاری و قراردادهای سکند-پارتی (Second-Party) متعددی شده و تحلیل‌گران داخلی سونی باور دارند که این موضوع باعث تقویتِ منطقِ بیانیه‌های مایکروسافت می‌شود. A Millie همچنین اعلام کرد که بازی Silent Hill و پروژۀ Who Am I هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) نیز بخشی از مراسم پلی استیشن بوده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد که سونی قصد داشت این مراسم را در تاریخ 20 اکتبر برگزار کند و اعلامیۀ آن نیز برای 11 اکتبر برنامه‌ریزی شده بود.

یوهانDARKSIRENعمو فیل کبیرAhmad_TRدروازه بان جهنم🌚🗿🤝...Mohammad...هادی صفاییXbox fanمتینهیلو ریچINJUSTICE 3Rebel2292Behzaaadjohn117Max22(Squatlatex(Ragnorak is comingKHEDER_Pro_GamerMasuod Enayatiهالک ایرانیmahdi12345more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا