هاست پرسرعت
بازی

شایعه: پروژه مارول ایمی هنیگ درمورد Captain America و Black Panther خواهد بود

شایعه: پروژه مارول ایمی هنیگ درمورد Captain America و Black Panther خواهد بود

به گفته‌ی یک منبع داخلی، بازی مارولی استودیوی اسکای دنس مدیا (Skydance Media) و ایمی هنیگ (Amy Hennig)، به Captain America و Black Panther مربوط می‌شود.

استودیوی اسکای دنس مدیا که ایمی هنیگ در حال حاضر رهبر آن است، پروژه‌هایی از دو دنیای مارول و جنگ ستارگان در دست توسعه دارد، اما رونمایی رسمی از هیچکدام آن‌ها صورت نگرفته است. تنها چیزی که تا کنون از پروژه‌ی هنیگ می‌دانیم، این است که این بازی مارول، ماجرای یک گروه از ابرقهرمانان را روایت خواهد کرد. این توصیف از بازی باعث به وجود آمدن احتمالات مختلفی می‌شود.

اکنون، یک منبع داخلی که در توییتر با نام کاربری MCU Status شناخته می‌شود، ادعا می‌کند که این بازی ماجرای همکاری Captain America و Black Panther در جنگ جهانی دوم برای شکست هایدرا (Hydra) را روایت می‌کند.

متن توییتر به شرح زیر است:

شنیده‌ایم که بازی مارولی جدید اسکای دنس مدیا ماجرایی خواهد بود که در دل جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و Captain America و Black Panther در آن حضور دارند. این تیم دونفره به تقابل با نیروهای هایدرا می‌پردازد.

تبلیغات

MCU Status

البته، MCU Status سابقه‌ی چندان موفقی در نشر شایعات ندارد، اما در برخی موارد نیز گفته‌های آن‌ها صحت داشته است. جدا از آن، باید گفت که همکاری این دو شخصیت، با علاقه و سابقه‌ی ایمی هنیگ هم‌خوانی دارد و فرصت پرداختن به شوخی‌ها و دست‌انداختن‌هایی نظیر آنچه میان سالی (Sully) و نیتن (Nathan) در Uncharted شاهد بودیم را فراهم می‌کند.

همانطور که در تصویر منتشر شده همراه با توییت می‌بینیم، چنین ماجرایی در کتاب‌های مصور شرکت مارول بی‌سابقه نیست و طی مجموعه‌ای کوتاه با نام Captain America/Black Panther: Flags of our Fathers به تصویر کشیده شده است.

از سوی دیگر، همکاری میان این دو ابرقهرمان شاید چندان با توصیف استودیوی سازنده از این بازی که به «ماجراجویی یک گروه از ابرقهرمانان» اشاره داشت، هم‌خوانی نداشته باشد، اما این احتمال نیز وجود دارد که شخصیت‌هایی دیگر نظیر باکی (Bucky) و اعضای گروه کوماندویی استیو راجرز (Steve Rogers Howling Commandos squad) در بازی حضور داشته باشند.

شایعه‌ای دیگر نیز وجود دارد که بنا بر آن، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) عنوانی جهان‌آزاد با محوریت شخصیت Black Panther در دست ساخت دارد؛ شایعه‌ای که هنوز تأیید یا تکذیب نشده است.

به هر صورت، به نظر نمی‌رسد مدت زیادی تا اعلام رسمی استودیوی اسکای دنس مدیا فاصله داشته باشیم، زیرا رویداد Disney & Marvel Games Showcase امروز برگزار خواهد شد.

Mohsenj74meysambستون گنگHerfeiymahdi12345Albertامینvitto corleone(Squatlatex(Old man edition

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا