هاست پرسرعت
بازی

شایعه: یک بتل رویال مستقل از سری The Division ساخته خواهد شد

شایعه: یک بتل رویال مستقل از سری The Division ساخته خواهد شد

از قرار معلوم، یوبیسافت (Ubisoft)، علاوه بر پشتیبانی از The Division 2 و ساخت دو بازی دیگر این مجموعه، یک بتل رویال مستقل نیز برای آن در دست ساخت دارد.

واضح است که یوبیسافت برنامه‌های بزرگی برای The Division به عنوان یک فرنچایز دارد یا حداقل به نظر می‌رسد از نظر این شرکت، عنوان یادشده به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر است که به چندین شاخه برای آن تبدیل شود. البته که یوبیسافت به ساخت محتوا برای The Division 2 ادامه خواهد داد، در حالی که به توسعه‌ی عنوان رایگان The Division Heartland و بازی موبایل The Division Resurgence ادامه می‌دهد.

اما آن طور که از شواهد معلوم است، شاید موارد بیشتری نیز تحت توسعه باشد که یوبیسافت به آن‌ها اشاره‌ای نکرده است. خبرنگار مشهور، جف گراب (Jeff Grubb)، اخیراً طی قسمتی از پادکست Game Mess Decides خود، گفت که یوبیسافت در حال توسعه‌ی یک بتل رویال مستقل در دنیای The Division است. ظاهراً، بازی مدتی قبل در دست ساخت بود، اما سال گذشته به دلیل واکنش‌های منفی تسترها کنار گذاشته شد.

تبلیغات

البته بعد از کنار رفتن بازی Hyper Scape، یوبیسافت در نهایت تصمیم به بازگرداندن این بتل رویال گرفت، از آن جهت که این شرکت شدیداً به دنبال یک بازی موفق بتل رویال است. طبق گفته‌های جف گراب، شرکت مذکور در حال بازآرایی این عنوان بتل رویال از دنیای The Division است؛ همچنین گفت که این بازی شامل المان‌های روگ‌لایت (Roguelite) نیز می‌شود.

طبق وضعیت فعلی، انتظار می‌رود The Division Heartland در تاریخی قبل از آوریل 2023 منتشر شود، البته با در نظر گرفتن تمام تاخیرها و کنسل‌های صورت گرفته توسط یوبیسافت، در حال حاضر نمی‌توان درباره‌ی هیچکدام از برنامه‌های شرکت به‌طور قطعی اظهار نظر کرد.

یک رویداد Ubisoft Forward برای 19 شهریور 1401 (10 سپتامبر 2022)، برنامه‌ریزی شده است، جایی که این شرکت در کنار دیگر موارد، درباره‌ی آینده‌ی فرنچایز Assassin’s Creed صحبت خواهد کرد.

Mr.jalilpourDARKSIRENmeysambhalker

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا