هاست پرسرعت
بازی

شایعه: Assassin’s Creed بعدی به ریشه‌ها باز می‌گردد + اطلاعات بیشتر

شایعه: Assassin’s Creed بعدی به ریشه‌ها باز می‌گردد + اطلاعات بیشتر

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی چندین منبع داخلی، بازی بعدی از سری Assassin’s Creed با نام Assassin’s Creed Mirage شناخته می‌شود که در بهار 2023 عرضه خواهد شد.

ساعاتی پیش، j0nathan، منبع داخلی مشهور Assassin’s Creed، اعلام کرد که اطلاعات گسترده‌ای از بازی بعدی این سری به دست آورده است. طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده، عنوان بعدی از این سری Assassin’s Creed Mirage نام دارد که در بهار سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان بازی در قرن نهم و بغداد جریان دارد و قرار است به پایه‌های این سری بازگردد؛ به عبارت دیگر، احتمالاً شاهد کاهش المان‌های نقش آفرینی خواهیم بود.

وی همچنین اعلام کرد که با متریال مشابه یوبیسافت برای ساخت ریمیک Assassin’s Creed 1 آماده می‌شود که البته داستان آن را نیز گسترش می‌دهد.

تبلیغات

بیانیۀ جیسون شرایر از وبسایت بلومبرگ

جیسون شرایر (Jason Schreier)، منبع داخلی معتبر صنعت گیم، در توییت جدید خود اظهار داشت که برخی از جزئیات فاش شده از سوی j0nathan صحت دارند، اما قسمت‌هایی نیز حقیقت ندارند. شرایر در ادامه متذکر شد که نام فاش شده، محل روایت و تاریخ عرضه صحت دارند، اما کاهش المان‌های نقش‌آفرینی و بازگشت به ریشه‌ها ناصحیح است.

یوبیسافت پیش از این اعلام کرده بود که در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) از آیندۀ سری Assassin’s Creed رونمایی خواهد کرد. یوبیسافت در حال ساخت یک پروژۀ کوچک و یک پلتفرم عظیم برای سری Assassin’s Creed است. بازی کوچک‌تر با نام‌رمزی Rift و احتمالاً نام‌نهایی Mirage عرضه خواهد شد، اما پلتفرم عظیم که شامل چندین دورۀ زمانی و محیط خواهد شد، با نام Infinity مراحل توسعه را طی می‌کند.

Invisible bearded userDARKSIRENSoLTaNHello babymatrix4221489vafadarDr.Pyromahdi12345Tlou part 2 game of the centuryامیر حسینمتینvitto corleoneM.MTvahid gamerامیر گیمرmeysambEmperor Nima ShamsStar FireNyxweAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا