شایعه: Modern Warfare 2 بستۀ‌الحاقی داستانی دریافت خواهد کرد

شایعه: Modern Warfare 2 بستۀ‌الحاقی داستانی دریافت خواهد کرد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع داخلی، استودیوی اینفینیتی وارد روی بستۀ‌الحاقی داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 کار می‌کند.

روشن و واضح است که به مانند تمامی بازی‌های قبلی سری Call of Duty، شرکت اکتیویژن در حال تدارک محتویات اضافۀ بسیاری برای Modern Warfare 2 است. از آنجایی که شایعه‌ها به غیبت Call of Duty در سال 2023 اشاره دارند، احتمالاً Modern Warfare 2 فراتر از عناوین قبلی این سری پشتیبانی شود و محتویات بیشتری دریافت کند. مدتی پیش، یک منبع داخلی اعلام کرد که اکتیویژن قصد دارد فوتبالیست‌های مشهور را به بخش چندنفرۀ این عنوان بیاورد. از سوی دیگر، نقشه‌های متعددی به عنوان محتویات اضافه به بازی اضافه خواهند شد.

Ghost of Hope، منبع داخلی مشهور سری Call of Duty، در توییت جدیدی فاش کرد که Modern Warfare 2 در اواخر سال 2023 میزبان بسته‌ای با چندین نقشۀ مختلف خواهد بود. این بسته شامل نقشه‌هایی از چندین بازی مختلف مانند Modern Warfare 2 (2009) و عناوین دو استودیوی Sledgehammer Games و Treyarch می‌شود. تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور سری Call of Duty و Battlefield، به نقشه‌ها اشاره‌ای نکرد، اما متذکر شد که یک بستۀ‌الحاقی داستانی برای اواخر سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. به احتمال زیاد، نقشه‌های قرار گرفته در بستۀ مذکور ارتباط مستقیم با محتوای داستانی داشته باشند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 6 آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل