هاست پرسرعت
بازی

شایعه: Warzone 2 یک نقشه Resurgence جدید در اواسط سال 2023 دریافت می‌کند

شایعه: Warzone 2 یک نقشه Resurgence جدید در اواسط سال 2023 دریافت می‌کند

طبق ادعای یک منبع فاش کننده، در اواسط سال 2023 میلادی یک نقشه Resurgence جدید برای بازی Call of Duty: Warzone 2 منتشر خواهد شد.

منبع Ghost of Hope با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که دو استودیوی بیناکس (Beenox) و تویز فور باب (Toys For Bob) در حال توسعه‌ی یک نقشه Resurgence برای بازی Warzone 2 هستند که ظاهراً قرار است در سال 2023 منتشر شود. همچنین دو استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و ریون سافتور (Raven Software) در ساخت آن دخیل هستند که اولی روی رهبری بخش روایت کار می‌کند و دومی در خصوص ایده‌های گیم‌پلی بازی مشاوره می‌دهد.

Resurgence تجربه‌ای متفاوت از بتل رویال است. نقشه‌ی این حالت کوچکتر است و Gulag وجود ندارد. گروه‌های متحد پس از یک دوره، که با هر منطقه امن جدید افزایش می‌یابد، بار دیگر اسپاون می‌شوند. با کشتن و دریافت امتیاز تایمر اسپاون کاهش می‌یابد، اما هر تیمی که متحدان خود را از دست می‌دهد، مکان خود را در معرض همه دشمنان قرار خواهد داد. این یک تجربه‌ی فشرده‌تر و سریعتر است که پاداش ویژه به بازیکنان می‌دهد.

تبلیغات

منبع مذکور پیش از این ادعا کرده بود که استودیوی تری‌آرک (Treyarch) در کنار توسعه‌ی Call of Duty 2024، روی طراحی نقشه‌ی جدید Warzone 2 نیز کار می‌کند. همچنین شایعه شده است که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 یک بسته‌ی نقشه‌ی پولی در اواخر سال 2023 دریافت می‌کند که شامل نقشه‌های Modern Warfare 2 (2009) و بازی های قبلی این سری می‌شود.

بازی Call of Duty: Warzone 2 در تاریخ 25 آبان (16 نوامبر) منتشر خواهد شد. این بازی دارای یک نقشه‌ی جدید به نام Al Mazrah و یک حالت تازه‌ی DMZ است.

Parham_Sharmanمیام رو خطتهادی صفاییFernandoChris redfieldInvisible bearded usermohammadsh3785ainz

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا