هاست پرسرعت
خودرو

شبیه‌ساز ۱۲۰ هزار دلاری ردبول RB18 برای علاقه‌مندان فرمول یک!

شبیه‌ساز ۱۲۰ هزار دلاری ردبول RB18 برای علاقه‌مندان فرمول یک!

می‌توانید با مبلغ ۱۲۰ هزار دلار یک شبیه‌ساز مسابقات ماشین RB18 تیم ردبول فرمول ۱ و یا یک پورشه ۹۱۱ واقعی خریداری کنید.

ردبول oracle با همکاری شرکت Memento Exclusives که توسط راننده ارشد سابق تیم فرمول یک هوندا یعنی بری گوف تأسیس شده، یک شبیه‌ساز کامل برای مسابقات فرمول یک بر اساس خودروی فرمول یک ردبول تولید کرده‌اند که تجربه‌ای کم‌نظیر و نزدیک به دنیای واقعی مسابقات را برای شما فراهم می‌سازد.

شبیه‌ساز ۱۲۰ هزار دلاری ردبول RB18 برای علاقه‌مندان فرمول یک!

این شرکت قبلاً خودروهای نمایشی آلفارومئو F1 مدل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را ساخته و بنابراین وقتی می‌گوید که با استفاده از فرایندهای مشابه ماشین‌های مسابقه واقعی، این شبیه‌ساز را تولید کرده می‌توانیم باور کنیم. درواقع این سیمولاتور از داده‌های CAD واقعی دریافتی از تیم فرمول یک ردبول استفاده کرده است. نیمه جلویی شبیه‌ساز بر اساس همان خودروی فرمول یک بوده و شامل نشان‌های ردبول، gsxr‌های قابل تنظیم، مانیتور بازی عریض و خمیده AOC، و فرمان و تعویض دنده و صدای فراگیر Z906 Ultimate THX و یک سیستم بسیار پرقدرت سخت‌افزاری است.

شبیه‌ساز ردبول RB18

خریداران همچنین می‌توانند بین لباس‌های رانندگان فعلی ردبول یعنی مکس ورشتاپن و سرجیو پرز هم یکی را انتخاب کنند. دو نسخه از این شبیه‌ساز به فروش می‌رسد که مل ارزان‌تر ۹۰ هزار دلار است و فاقد باله جلویی است. نسخه champion با داشتن بال جلو و تغییرات اندک دیگر ۱۲۰۵۹۶ دلار قیمت‌گذاری شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا