هاست پرسرعت
بازی

شخصیت شرور بزرگ دیگری از Gotham Knights در چند هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد

شخصیت شرور بزرگ دیگری از Gotham Knights در چند هفته‌ی آینده معرفی خواهد شد

کارگردان بازی Gotham Knights، آقای پاتریک ردینگ (Patrick Redding)، می‌گوید که هنوز شخصیت‌های شرور معرفی نشده‌ای از این بازی باقی مانده‌اند.

از قرار معلوم در عنوان Gotham Knights شاهد شخصیت بتمن (Batman) نخواهیم بود و این خانواده خفاشی گسترش‌یافته قرار است بعد از مرگ ظاهری مرشد خود، برای حفاظت از گاتهام سیتی (Gotham City) وارد عمل شوند؛ و با توجه به این موضوع که بتمن لیست گسترده‌ای از جنایتکاران دارد، واضح است که این قهرمانان حسابی در مقابله با تهدیدهای این شهر به زحمت خواهند افتاد.

تا به اینجای کار، استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترال (WB Games Montreal)، تعدادی از شخصیت‌های منفی این بازی از جمله مستر فریز (Mr. Freeze) و البته محفل جغدها (the Court of Owls) که آنتاگونیست اصلی بازی می‌باشد را معرفی کرده است. ولیکن تعداد بیشتری از آن‌ها را در بازی شاهد خواهیم بود که از آن‌ها حرفی به میان نیامده است.

طبق گزارش وب‌سایت MP1st، کارگردان عنوان Gotham Knights، پاتریک ردینگ، در مصاحبه‌ای که اخیراً طی کامیک کان سن دیگو (San Diego Comic Con) صورت گرفت، متذکر شد که چندین شخصیت شرور از بازی هستند که هنوز معرفی نشده‌اند، اما به‌زودی شاهد رونمایی از یک «شخصیت شرور بزرگ» خواهیم بود.

تبلیغات

آقای ردینگ در همین راستا گفت:

به تعدادی از شخصیت‌های شرور بازی که هنوز تمامی آن‌ها معرفی نشده‌اند؛ و دربارۀ همۀ آن‌ها نیز اجازه‌ی صحبت ندارم، واقعاً افتخار می‌کنم. بنابراین بسیار خوشحال می‌شوم در چند هفته‌ی آینده که شرور بزرگ بعدی را معرفی کردیم، به این سوال پاسخ بدهم.

قابل توجه است که ردینگ همچنین، به‌تازگی عنوان کرد که جوکر (Joker)، قرار نیست در بازی مذکور به عنوان یک شخصیت شرور حضور یابد، اما انگار اشاره‌ای بر این بود که هارلی کوئین (Harley Quinn)، شاید یکی از شخصیت‌های منفی بازی باشد.

بازی Gotham Knights در تاریخ 3 آبان 1401 (25 اکتبر 2022) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اتزیو آدیتورهKRATOSEFAN1Albertmeysambامیر گیمر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا