هاست پرسرعت
بازی

شروع فیلمبرداری فیلم A Quiet Place جدید با انتشار چند تصویر

شروع فیلمبرداری فیلم A Quiet Place جدید با انتشار چند تصویر

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود، اما پیش از آن طرفداران دنیای یک مکان ساکت می‌توانند منتظر اسپین‌آف آن باشند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم A Quiet Place آغاز شده است. جان کرازینسکی، کارگردان دو قسمت اول فیلم یک مکان ساکت با انتشار سه تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم A Quiet Place: Day One خبر داده است:

جان کرازینسکی در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

صحبت مایکل سارنوسکی با لوپیتا نیونگو و جان کرازینسکی در اولین روز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

مایکل سارنوسکی، جان کرازینسکی و لوپیتا نیونگو در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

در این تصاویر شاهد حضور جان کرازینسکی به‌همراه لوپیتا نیونگو، بازیگر و مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم A Quiet Place: Day One هستیم. اطلاعات بیشتری در حال حاضر از این فیلم ترسناک در دسترس نیست و تنها کرازینسکی اشاره کرد که این تصاویر از اولین روز فیلم‌برداری فیلم است. براساس تصاویر در محل، به‌نظر می‌رسد که حداقل بخشی از اتفاقات فیلم A Quiet Place: Day One قرار است در شهر نیویورک جریان داشته باشد.

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. قابل انتظار است که در طول فیلم شاهد اولین روز حملات بیگانگان فضایی به زمین و تلاش انسان‌ها برای بقا باشیم که پیش از این در ۱۰ دقیقه ابتدایی فیلم A Quiet Place: Part 2 شاهد نمایش بخشی از این روز ترسناک و مرگبار بودیم.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ و داستانی از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت ساخته شود. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین و الکس وولف از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم A Quiet Place: Day One برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا