هاست پرسرعت
بازی

شرکت EA بازگشت یوونتوس به FIFA را با انتشار تریلری تأیید کرد

شرکت EA بازگشت یوونتوس به FIFA را با انتشار تریلری تأیید کرد

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با انتشار تریلری، از بازگشت باشگاه یوونتوس که از سال 2019 در مجموعه‌ی FIFA حضور نداشت، به نسخه‌ی اخیر آن یعنی FIFA 23 خبر داد.

در ماه ژوئیه‌ی سال 2019 اعلام شده بود که شرکت کونامی (Konami) قراردادی را به امضا رسانده است تا این باشگاه در انحصار بازی eFootball PES 2020 باشد. این قرارداد سه سال اعتبار داشت و به این دلیل، در سه نسخه‌ی 20، 21 و 22 سری FIFA شاهد حضور این تیم با نام اصلی‌اش نبودیم. در نسخه‌های مذکور FIFA، نام Piemonte Calcio و لباس و نشانی خیالی برای این باشگاه استفاده می‌شد.

اکنون، الکترونیک آرتز اعلام کرده است طی قراردادی که «همکاری انحصاری چندساله» خوانده می‌شود، این باشگاه ایتالیایی در FIFA 23 و تعدادی از نسخه‌های بعدی حضور دارد. این خبر به آن معنا است که نام، نشان، لباس و استادیوم واقعی این تیم که با نام آلیانز استادیوم (Allianz Stadium) شناخته می‌شود، دوباره باز خواهد گشت. کلادیو مارکیزیو (Claudio Marchisio)، بازیکن سابق این تیم، نیز یکی از قهرمانان بخش آلتیمیت (FUT Hero) است.

تریلر منتشرشده در ادامه قابل مشاهده است:

تبلیغات
دانلود 720
دانلود 1080

البته، هنوز مشخص نیست که این قرارداد جدید چگونه بر کونامی و سری eFootball اثر خواهد گذاشت، اما با توجه به آنکه این بازی از این پس سالانه عرضه نمی‌شود و به عنوانی تک‌نسخه، رایگان و در حال توسعه تبدیل شده است، حذف این تیم از eFootball، مگر به شرطی که یکی از مفاد قرارداد جدید الکترونیک آرتز باشد، لزومی ندارد.

معاون نشان تجاری FIFA یعنی دیوید جکسون (David Jackson) در این مورد گفت:

مشتاقیم که با این همکاری انحصاری با باشگاه یوونتوس، باری دیگر تعهد عمیق خود به فوتبال ایتالیا را نشان دادیم. این باشگاه فوق‌العاده برای ما و هوادارانمان اهمیت زیادی دارد و باعث ادامه‌ی روند ارائه‌ی بدیع‌ترین و جامع‌ترین تجربه‌ی تعاملی ممکن فوتبال، در FIFA 23 و EA SPORTS می‌شود.

دیوید جکسون

این نسخه از FIFA آخرین ساخته‌ی الکترونیک آرتز خواهد بود که از نام FIFA بهره می‌برد و پس از آن، به علت انقضای قرارداد میان فیفا و این شرکت، شاهد عرضه‌ی سری فوتبالی این شرکت با نام EA Sports FC خواهیم بود. رئیس فیفا یعنی جانی اینفانتینو (Gianni Infantino) نیز اعلام کرده بود که فیفا، بازی‌ای جهت رقابت با مجموعه‌ی الکترونیک آرتز عرضه خواهد کرد.

A SlashX_Wolverine_Xmeysambتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Invisible bearded usermohammad reza gamerscorpiones

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا