هاست پرسرعت
بازی

شرکت Embracer Group برای The Lord of the Rings برنامه‌های طولانی مدتی دارد

شرکت Embracer Group برای The Lord of the Rings برنامه‌های طولانی مدتی دارد

آقای لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، مدیر عامل شرکت Embracer Group، به تازگی گفته که این شرکت در صورت عدم وجود برنامه‌های طولانی مدت آی‌پی The Lord of the Rings را خریداری نمی‌کرد.

شرکت Embracer Group در ماه آگوست بار دیگر تعداد قابل توجه‌ای از استودیوها و شرکت‌های بازی را خریداری کرد. در حالی که اکثر این استودیوها مثل Tripwire Interactive و Limited Run Games تازه‌کار بودند، یکی از خریدهای این شرکت بسیاری را غافلگیر کرد. Embracer Group با خرید Middle-earth Enterprises تقریبا تمام صاحب کاتالوگ مربوط به آی‌پی The Lord of the Rings شد و این تنها مختص به بازی‌های ویدیویی هم نمی‌شود.

خب حالا این سوال پیش می‌آید که Embracer Group دقیقا چه برنامه‌هایی برای استفاده از آی‌پی The Lord of the Rings دارد؟ با توجه به حضور این شرکت در دنیای بازی‌های ویدیویی، تقریبا می‌توانیم انتظار بازی‌های جدید را در ادامه‌ی راه داشته باشیم. با این حال Embracer Group در خارج از بازی‌های ویدیویی چه برنامه‌ای دارد؟

تبلیغات

در مصاحبه‌ای با مجله‌ی EDGE، مدیر عامل شرکت Embracer Group یعنی لارس وینگفورس در این مورد صحبت‌های مختصری کرده است. او گفته که این شرکت در رابطه با آی‌پی The Lord of the Rings به دهه‌های آتی فکر می‌کند و می‌خواهد از استفاده از پتانسیل کامل این آی‌پی مطمئن شود:

اگر می‌خواستیم تنها به استفاده از پتانسیل The Lord of the Rings در چند سال آینده فکر کنیم، این آی‌پی را خریداری نمی‌کردیم. باید به دهه‌های آتی فکر کنید. ما هم همین‌طور با The Lord of the Rings برخورد خواهیم کرد.

جزئیات بیشتری در این رابطه هنوز منتشر نشده است. با این حال بدون شک می‌توان گفت که آی‌پی The Lord of the Rings پتانسیل زیادی دارد و باید دید که Embracer Group چه برنامه‌هایی برای آن دارد.

Arnaldvahid gamerNimaدروازه بان جهنم🌚🗿🤝امیر حسینEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا