هاست پرسرعت
بازی

شرکت SEGA در حال توسعه یک بازی موبایل از Sonic است

شرکت SEGA در حال توسعه یک بازی موبایل از Sonic است

استودیوی هاردلایت (Hardlight) از سگا (SEGA)، در حال کار روی یک بازی موبایلی دیگر از Sonic است و این موضوع در لیست شغلی شرکت سازنده مشخص شده است.

این فهرست که در صفحه مشاغل GamesIndustry.biz منتشر شده است، نشان می‌دهد که سازندگان به دنبال یک طراح ارشد برای این بازی هستند. در این فهرست آمده است:

سگا هاردلایت به دنبال یک طراح ارشد است که بتواند تیم هنری را در یک بازی پلتفرمینگ، هیجان‌انگیز و جاه‌طلبانه هدایت کند. شما می‌توانید هنرمندی با سابقه‌ی ثبت شده باشید یا هنرمند ارشدی باشید که به‌دنبال ارتقای شغلی خود است.

سگا در فهرست خود ادامه داد:

تبلیغات

به عنوان یک مهره اصلی، شما در خط مقدم یکی از عناوین جدید ما خواهید بود. شما بینش هنری و تیم هنری داخلی را برای تولید محصولی با کیفیت بالا از طریق ارتباط موثر، همکاری و برنامه‌ریزی دقیق رهبری خواهید کرد. شما دست به کار خواهید شد و آثار هنری بسیار متقاعد‌کننده‌ای خلق خواهید کرد که الزامات بصری و فنی بازی را برآورده کرده و در عین حال، به عنوان معیاری برای برتری هنری و اخلاق کاری عمل می‌کند.

در ادامه نوشته شده است:

شما محدودیت‌های یک بازی موبایل را درک خواهید کرد، اما همچنان کیفیت را به سمت سطوح کنسول سوق می‌دهید. به عنوان بخشی از سگا، از خلق آثار هنری، دنیاهای هیجان‌انگیز و شخصیت‌های رنگارنگ لذت برده و تجربه کسب می‌کنید.

استودیوی هاردلایت مستقر در بریتانیا در دهه گذشته مسئولیت ساخت شش بازی موبایل سونیک را بر عهده داشته است، از جمله سه بازی Sonic Dash ،Sonic Dash 2 و Sonic Forces. از دیگر بازی‌های توسعه یافته توسط هاردلایت می‌توان به Sonic Jump ،Sonic Jump Fever و Sonic Racing که مورد آخر انحصاری Apple Arcade است، اشاره کرد. در اوایل سال جاری، سگا Sonic Dash+ را نیز در Apple Arcade منتشر کرد. این نسخه بازطراحی‌شده از Sonic Dash تمام ریزتراکنش‌ها را حذف می‌کند، به این معنی که بازیکنان باید شخصیت‌های اضافی را از طریق گیم‌پلی و رویدادهای زمان‌بندی شده به دست آورند.

meysambAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا