هاست پرسرعت
بازی

شرکت Take-Two Interactive با افت سهام روبه‌رو شده است

شرکت Take-Two Interactive با افت سهام روبه‌رو شده است

شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) پس از افشای عظیم اطلاعات GTA 6، شاهد کاهش نیم میلیارد دلاری ارزش سهام خود بوده است.

تیک-تو یک شرکت مالک است حق مالکیت کمپانی راکستار گیمز (Rockstar Games) و تمام استودیوهای زیرمجموعه آن را در اختیار دارد. هفته عجیبی را سپری کردیم، چرا که افشای اطلاعات بازی GTA 6، اینترنت را منفجر کرد. یک هکر توانسته بود که به سیستم‌های امنیتی شرکت راکستار نفوذ کرده و این اطلاعات را به دست آورد.

در حالی که ویدیوهای نمایش داده شده همگی از بیلد پری‌آلفا بازی بودند، این اولین و بزرگترین نگاه به نسخه جدید GTA بعد از چیزی حدود یک دهه بود. پس از نشر اطلاعات، نظرات ضد و نقیض زیادی در اینترنت مشاهده شد. ارزش سهام تیک‌-تو به دنبال لو رفتن اطلاعات GTA 6، به شدت سقوط کرد. قیمت سهام این کمپانی حدود 2.5 درصد نسبت به چهار روز گذشته افت کرده است. این رقم، معادل 510 میلیون دلار از ارزش شرکت است.

تبلیغات
شرکت Take-Two Interactive با افت سهام روبه‌رو شده است

حتی خسارات مالی ممکن است بیشتر از این باشد. متاسفانه، هکرها کدهای ساخت GTA 6 را در اختیار دارند و می‌توانند هرکاری با آن‌ها انجام دهند. حداقل زیان قابل پیش‌بینی برای راکستار، پرداخت هزینه‌ای برای خرید حق‌ السکوت هکرها است. اگر کدها منتشر شوند، اتفاقات به شدت بدتری برای سهام تیک-تو خواهد افتاد.

پس از گزارش کاهش درآمدهای مالی در طی سه ماهه اول سال 2022، تیک-تو اینتراکتیو شاهد کاهش 30 درصدی قیمت سهام خود بود. با اینکه سهام شرکت مجددا اوج گرفت، اما هرگز به آمار و ارقام اوایل سال 2022 نرسید. سری Grand Theft Auto همیشه یک موفقیت بزرگ بوده است و GTA V به تنهایی سود 6 میلیارد دلاری را در اختیار تیک-تو قرار داده است. باید دید چه اتفاقاتی برای بزرگ‌ترین آی‌پی صنعت گیم رخ خواهد داد.

Zahragamer2امیر حسینDARKSIRENInvisible bearded userعمو فیل کبیر❾❻︵✎﹏ȏṃıԀmeysambچپ دستhamed2007PorfosorMr.BadGuyمتینdetectivevahid gamersnowgirlعلیتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Ezio Auditore da Firenzeiv بهترین گیم تاریخ با اختلافStar Firemore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا