هاست پرسرعت
بازی

شرکت Tango Gameworks پشتیبانی از بازی موبایل خود را متوقف کرد

شرکت Tango Gameworks پشتیبانی از بازی موبایل خود را متوقف کرد

پشتیبانی از بازی Hero Dice، عنوان موبایل تانگو گیم‌‌ورکز (Tango Gameworks)، استودیوی ژاپنی بتسدا (Bethesda) به رهبری شینجی میکامی (Shinji Mikami)، تنها پنج ماه پس از انتشار متوقف خواهد شد.

تایید شد که از امروز، بازیکنان دیگر نمی‌توانند از طریق اپ استور iOS یا گوگل‌پلی این عنوان را خریداری کنند. این بازی ابتدا در 31 مارس در ژاپن عرضه شد و پشتیبانی از آن در 31 آگوست به پایان خواهد رسید. Dice Hero یک بازی مبارزه‌ای و نوبتی است که ترکیبی از عناصر بازی‌های رومیزی را به نمایش می‌گذارد. بازیکنان برای تعیین حملات قهرمان خود تاس می‌اندازند و همچنین می‌توانند از کارت‌ها برای اجرای افکت‌های مختلف در طول نبرد استفاده کنند. حداکثر چهار بازیکن می‌توانند به طور همزمان بازی کنند.

شینجی میکامی، بنیان‌گذار تانگو گیم‌ورکز، گفته است که می‌خواهد تیمش روی بازی‌های کوچک‌تر و غیر ترسناک کار کند. این سازنده باسابقه در یکی از شماره‌های Famitsu گفت که می‌خواهد مردم ارتباط این استودیو با یک سبک واحد را متوقف کنند و برنامه‌هایی برای ساخت بازی‌های غیرترسناک در آینده وجود دارد. میکامی در این مصاحبه توضیح داد:

امیدوارم تصویری که تانگو گیم‌‌ورکز در حال حاضر دارد را تغییر دهم. در حال حاضر، ما هنوز به عنوان استودیویی دیده می‌شویم که فقط در زمینه ترسناک و بقا تخصص دارد. البته این خوب است که طرفداران ما را به عنوان یک استودیو مشهور در ساخت بازی‌های ترسناک می‌دانند، اما ما همچنین می‌خواهیم به عنوان استودیویی یاد شویم که می‌تواند بازی‌های متنوع‌تری تولید کند. ما در آینده بازی‌های جدید بیشتری را منتشر خواهیم کرد که با Ghostwire: Tokyo شروع می‌شود، پس لطفا از ما حمایت کنید.

DARKSIRENmeysambPlayground GamesRegina

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا