هاست پرسرعت
بازی

شرکت Valve ظاهرا مشغول کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی جدید است

شرکت Valve ظاهرا مشغول کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی جدید است

این طور که به نظر می‌رسد شرکت Valve به دنبال توسعه‌ی یک هدست واقعیت مجازی جدید است. Valve در فهرست فرصت‌های شغلی جدید به دنبال افرادی برای “برداشتن گام‌های بعدی در واقعیت مجازی” است.

برای آن‌هایی که به دنبال یک گزینه‌ی ارزان‌تر می‌گردند، موارد زیادی در بازار هدست‌های واقعیت مجازی پیدا می‌شود. قطعا در ماه‌ها و سال‌های آتی هم به این جمع افزوده خواهد شد. با این حال اگر حاضر به پرداخت هزینه‌ی بیشتری هستید، هدست‌های کمی هستند که از نظر قدرت سخت‌افزاری به Valve Index می‌رسند. این طور که به نظر می‌رسد خود Valve هم حالا به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در جهان واقعیت مجازی است.

وبسایت Upload VR به تازگی دریافته که Valve یک اعلان موقعیت‌های شغلی جدید را برای مهندسین نرم‌افزار منتشر کرده است. با نگاهی به این اعلان می‌توان دریافت که این شرکت به دنبال ساخت یک هدست واقعیت مجازی جدید است:

تبلیغات

با به دنبال مهندسین نرم‌افزار منعطفی می‌گردیم که به ما در برداشتن گام‌های بعدی در واقعیت مجازی با میلیون‌ها مشتری در سرتاسر جهان کمک کنند.

Valve اخیرا در بازار سخت‌افزار به موفقیت قابل توجه‌ای رسیده است. PC دستی این شرکت یعنی Steam Deck از زمان عرضه با رشد فروش خوبی مواجه بوده است. در حالی که این شرکت گفته که به سرمایه‌گذاری در واقعیت مجازی ادامه می‌دهد، باید دید که واقعیت مجازی و Steam Deck چه تعادلی در این شرکت خواهند داشت.

marioMaster ChiefDr.PyroامیرLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا