هاست پرسرعت
خودرو

شمارش معکوس رونمایی از فولکس‌واگن گلف GTI کلاب اسپرت

شمارش معکوس رونمایی از فولکس‌واگن گلف GTI کلاب اسپرت

فولکس‌واگن تیزر جدیدی از هاچبک تازه‌نفس گلف GTI کلاب اسپرت را منتشر کرد.
شمارش معکوس رونمایی از فولکس‌واگن گلف GTI کلاب اسپرت

این خودرو قرار است به‌صورت رسمی در اواخر هفته آینده معرفی شود اما ژرمن‌ها قبل از رونمایی گلف GTI کلاب اسپرت تیزری از آن را منتشر کرده‌اند. اگرچه این تصاویر تیزرهایی رسمی محسوب می‌شوند اما از نظر بصری نمی‌توان به نتیجه‌ای قطعی رسید. باید دانست گلف جدیدترین هاچبک اسپرت فولکس تنها نسخه‌ای ارتقا یافته از GTI استاندارد با یک نشان متفاوت و سیستم تعلیق بازنگری شده نیست.

این خودرو از نمای جلوی جدید با چراغ‌های ارتقا یافته و نشان بزرگ فولکس‌واگن در جلوپنجره استفاده می‌کند. در بخش عقب هم اسپویلر بزرگی روی سقف نصب شده و چراغ‌ها و طراحی سایر عناصر عقب خودرو مشابه گلف R است هرچند در گوشه‌های سپر تنها یک خروجی اگزوز دیده می‌شود. این خودروی جدید از رینگ‌های ۱۹ اینچی برخوردار شده و به‌صورت آپشن می‌توان رینگ‌های سبک‌تر فورج کاری شده را نیز سفارش داد.

فولکس‌واگن همچنان از پوشش‌های استتاری روی گلف GTI کلاب اسپرت استفاده می‌کند اما می‌توان ایده‌ای کلی از ظاهر آن را به دست آورد. البته اطلاعات چندانی از تغییرات فنی در دست نیست هرچند ژرمن‌ها قول داده‌اند کلاب اسپرت قوی‌ترین GTI دیفرانسیل جلوی تاریخ خواهد بود. مدیریت قدرت پیشرانه بر عهده قفل دیفرانسیل جلو با کنترل الکترونیکی خواهد بود و کنترل شاسی تطبیقی نیز به عنوان آپشن عرضه خواهد شد. همچنین حالت رانندگی خاصی وجود داشت که فقط برای گلف GTI کلاب اسپرت تدارک دیده شده و هدف از آن کسب بهترین عملکرد در نوربرگ رینگ است.

با اینکه نمی‌دانیم قدرت تولیدی هاچبک جدید فولکس چقدر خواهد بود اما قطعاً خروجی بالاتری نسبت به ۲۴۱ اسب بخار GTI فعلی خواهد داشت. این برند آلمانی اعلام کرده نسخه تک ساخت GTI کلاب اسپرت مسابقه‌ای ۳۴۳ اسب بخار قدرت دارد اما انتظار نمی‌رود نسخه جاده‌ای هم به چنین رقم قابل‌توجهی برسد چراکه مدل مسابقه‌ای از سوخت E20 و برخی تغییرات دیگر سود می‌برد. شاید ژرمن‌ها برای رقابت با هوندا سیویک تایپ R که ۳۱۵ اسب بخار قدرت دارد خروجی بالاتری را در نظر بگیرند. تا چند روز دیگر خبر رسمی رونمایی از این هاچبک اسپرت و جذاب را در gsxr مشاهده خواهید کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا