هاست پرسرعت
بازی

شمار بازیکنان مجموعه‌ی The Crew از ۴۰ میلیون نفر گذر کرد

شمار بازیکنان مجموعه‌ی The Crew از ۴۰ میلیون نفر گذر کرد

به گفته‌ی کارگردان ایده‌پرداز استفان بلی (Stephane Beley)، شمار بازیکنان مجموعه‌ی مسابقه‌ای The Crew از مرز ۴۰ میلیون نفر عبور کرده است.

تبلیغات

دو مجموعه‌ی Forza و Gran Turismo سال‌ها است که بر سبک مسابقه‌ای سلطه دارند. با این حال اما، عناوین دیگری نیز ساخته شده و جایگزین خوبی برای این دو سری بوده‌اند. درست است که The Crew هیچگاه به محبوبیت و کیفیت این دو مجموعه نرسیده است، اما موفقیت ساخته‌های یوبیسافت (Ubisoft) نیز با توجه به آمار منتشرشده‌ی اخیر از شمار بازیکنان آن، غیرقابل انکار به نظر می‌رسد.

کارگردان ایده‌پرداز بازی یعنی استفان بلی پیامی در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده و اعلام نموده است که دو عنوان The Crew و The Crew 2 در مجموع و میان تمامی پلتفرم‌ها، بیش از ۴۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده‌اند. نسخه‌ی نخست در سال ۲۰۱۴ و نسخه‌ی دوم در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

توییت او به شرح زیر است:

۱۵ سال پیش، گروهی از دوستان قصد کردند که بازی مسابقه‌ای خود را بسازند. یوبیسافت به آن‌ها اعتماد کرد. آیووری (Ivory) The Crew را خلق کرد. با گذشت ۱۵ سال، ۴۰ میلیون بازیکن به ماجراجویی ما پیوسته‌اند و این ماجراجویی به زودی با The Crew Motorfest ادامه می‌یابد. همیشه به رویاهایتان باور داشته باشید. از همه‌تان سپاس‌گزاریم.

استفان بلی

هنوز آما فروش این سری اعلام نشده است، اما با توجه به آنکه این بازی در سرویس‌های اشتراکی نیز وجود داشته است، چنین آماری همچنان قابل توجه است. با عرضه‌ی The Crew Motorfest در سال جاری، این آمار افزایش هم خواهد یافت.

Ezio Auditore da Firenzeگربه سگ
حتما بخوانید :

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا