هاست پرسرعت
خودرو

شورلت کوروت در صدر رضایت‌بخش‌ترین خودروهای کانسومر ریپورتز!

شورلت کوروت در صدر رضایت‌بخش‌ترین خودروهای کانسومر ریپورتز!

شورولت کوروت ۲۰۲۴ توانست رتبه اول نظرسنجی رضایت‌بخش‌ترین خودروهای جدید مجله کانسومر ریپورتز را به خود اختصاص دهد.

خریداران خودرو در زمان انتخاب خود به فاکتورهایی همچون قیمت، تجهیزات و ایمنی اهمیت می‌دهند. احتمالاً برخی افراد تیزبین به میزان اطمینان و دوام محصول انتخابی نیز دقت کنند اما قطعاً وجود مجلاتی همچون کانسومر ریپورتز در ارائه اطلاعات کاربردی به مشتریان کمک‌کننده خواهد بود. این مجله از مشترکان خود درباره تجربه خرید خودروها سؤال می‌کند: اگر شما فرصت خرید دوباره خودروی فعلی را داشتید، دوباره آن را انتخاب می‌کردید؟

نتایج نظرسنجی جدید کانسومر ریپورتز نشان می‌دهد خودروهایی که پرفورمنس، راندمان، فضای کابین و بار مناسب، تجهیزات زیاد و راحتی سواری را ارائه می‌کنند همچنان توسط خریداران انتخاب خواهند شد. بر همین اساس، مالکان شورولت کوروت پیشرانه وسط که در پنجمین مدل سال حضور در بازار قرار دارد همچنان آن را انتخاب خواهند کرد.

کانسومر ریپورتز می‌گوید ۹۳ درصد از مالکان این خودرو که در نظرسنجی مجله شرکت کرده‌اند دوباره آن را انتخاب خواهند کرد. به این ترتیب سوپر اسپرت جذاب شورولت کوروت بالاتر از خودروهای ریویان R1T و مزدا MX-5 میاتا قرار می‌گیرد، دو خودرویی که ۸۸ درصد مالکان دوباره آن‌ها را انتخاب می‌کنند. دیگر خودروهای تکمیل کننده این جدول ۱۰ تایی به ترتیب شامل لکسوس NX PHEV (۸۷ درصد)، بی ام و X5 (۸۵ درصد)، ریویان R1S (۸۴ درصد)، فورد ماوریک هیبرید (۸۳ درصد)، کیا تلوراید (۸۲ درصد)، هوندا پایلوت (۸۲ درصد) و هیوندای آیونیک ۶ (۸۱ درصد) هستند. شایان ذکر است کانسومر ریپورتز هر ساله یک نظرسنجی کامل از مالکان خودروها درباره تجربه خرید خود انجام می‌دهد و نتایج این یافته‌ها می‌تواند هم برای خریداران خودرو و هم برای خودروسازان اطلاعات ارزشمندی را ارائه کند. این مجله همچنین خرید کوروت ۲۰۲۴ را به دیگران توصیه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۵ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا